Friday, July 29, 2016

Blah blah blah

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/18225529/?claim=hqp925z8vwd">Follow my blog with Bloglovin</a>

Ma olen blogi (JÄLLE!) unarusse jätnud, lihtsalt ei ole siia jõudnud. Ma tahtsin potimajanduse postituse see nädal teha, aga no ma läksin täna kell pool kuus hommikul kodust ära ja pühapäeva õhtul jõuan tagasi, seega jääb see ilmselt tegemata, kuna telefoniga blogides ei saa ma miskipärast pilte lisada, aga mis ma meist juurikatsest niisama ikka räägin.
Praegu ma kirjutan telefoniga, kuna me jõudsime mõnedkümned minutid tagasi Soome. Jah, jälle.  Soomes hakkab kool juba üsna pea, seega oli vaja pesamuna koju tagasi viia.
Tegelikult oleksime me pidanud praegu juba Saaremaal olema, aga kuna härra isa ostis meile piletid ära, pidin plaanid tühistama.
Aa, ma olin esimest korda laevaga sõites kajutis. Ma olen eelmised korrad ilusti saanud hakkama trepi all lebotades ja oleks ka seekord saanud, kuid pean tunnistama, et päris mõnus oli duši all käia (eriti selliste ilmadega, pluss härra tuli mulle tööle järgi ja põrutasime otse pealinna) ja voodis raamatut lugeda.
Seoses raamatu lugemisega, siis kui härrat ei olnud, seisis raamat mul öökapil ja ma ei võtnud seda kordagi kaissu. Ma vist mainisin ka, miks. Nimelt oli seal üks selline lugu, peale mida nägin ma unes sõda jne, ja ärgates pugesin ma sügavale härra kaissu. Kui teda aga polnud, ei saanud ma ka kaissu pugeda, seega ma lihtsalt ei lugenudki. Täna aga võtsin kajutis raamatu kätte ja lugesin peaaegu pool raamatut ühe korraga läbi. Noh, sest täna ma saan härra kaisus magada. 
Ma ütlen ausalt, et mul läks meelest, millest ma veel tahtsin kirjutada. Eks see lühimälu + varakult ärkamine teeb oma töö.
Ma ei tea, lõpetuseks ütlen, et mul seisab kaks mustandit, mida ma kohe kindlasti ei avalda, kuna ühes on mu ripsmetehniku kontonumber ja teises mu selle kuu ületunnid, kuna kui ma pidin ruttu kuskile üles kirjutama, tuli mul kohe pähe, et blogis saab mustandi teha ja hiljem saab selle ära kustutada. 

No comments:

Post a Comment