Thursday, July 21, 2016

So tireeed

Ma vaatasin, et mu viimane postitus oli 17ndal ja mõtlesin, et surun väsimuse alla ja võtan blogi lahti. Suured vabandused, et pole siia jõudnud, aga nii vast juhtub, kui ma olen otsustanud ületunde teha. :-D

Nimelt ma mõtlesin, et kuna härra on ära, miks ka mitte siis oma aega veidi kasulikult sisustada. Ja kuna kodus pole nii kui nii midagi teha (See on vale! Kodus on räigelt palju asju vaja ära teha, aga ma ei jõuaaaa), siis otsustasin nädalakeseks töönarkomaaniks hakata. Plaan oli, et alustan tööpäeva kell kuus hommikul ja olen siis nii, kuidas jõuan. Ma praegu hakkasin mõtlema, mitu päeva ma ületunde olen teinud, ja ma ei suutnud välja mõelda, kas kaks või kolm. Nüüd aga tuli meelde, et esimesel päeval olin kella seitsmeni, teisel kella kuueni ja täna poole viieni, homme on ka plaan poole viieni olla, kuna on lootust, et härra tuleb koju.

See aga tähendab seda, et ma võiks koristada, aga ma ausõna ei jõua. Ma tulin koju ja oleks tahtnud kohe voodisse visata, aga ei, peab igasuguseid asju tegema. Praegu mul on (samasugune nagu eile) kindel plaan hakata koristama. Täna vedelen diivanil ja "kirjutan postituse ära ja alustan", eile ma olin nii väsinud, et tegin söögi valmis ja viskasin kohe voodisse, ei hakanud endale isegi mingeid vabandusi või ettekäändeid välja mõtlema. :-D

Aga ma vaatan, et mul tuleb jube palju kirjavigu sisse, seega ma lähen äratan end jaheda dušiga ning mine tea, ehk panen isegi muusika mängima ja koristan (kasvõi natukenegi!).

No comments:

Post a Comment