Monday, July 25, 2016

mökkmökk

Ma vabandan kohe esmaspäeval terve nädala eest, kuna ilmselt tuleb mu blogis järjekordne vaikne nädal. Täna võtsin end suure vaevaga kokku, et see postitus kirjutada. Ma olen niii väsinud peale tänast tööpäeva. Nimelt läks härra mu juurest minema jälle ja ma teen taaskord ületunde. See nädal õnneks siiski vaid kolm (või neli) päeva ning reedel olen vaid kuuest poole kolmeni. Reedel tuleb härra mulle tööle järgi ja põrutame jälle üle lahe, kuid mulle ei paku isegi see rõõmu. No öelge, kas te tahaks minna "puhkama", kui teiega koos tuleb inimene, kes pmt kogu aja vingub, jonnib, solvub, jne? Ma tean igatahes, et peale kahte sellist "puhkust" lootsin mina, et seekord teda ei tule, aga noh, alati ei lähe nii, nagu tahaks. :D

Mul ootab tegelikult taimemajanduse postitus ka kirjutamist, tegin härra telefoniga pilte ning ta juba saatis need mulle, aga ütleme nii, et hiljemalt nädala lõpuks katsun postituse valmis saada. :D

Kahjuks pole mul aga enam midagi lisada, seega lõpetan ma postituse ära ja hakkan oma telefoni playlist'i uuendama.

No comments:

Post a Comment