Sunday, July 24, 2016

Fakte meist

Eilses postituses tahtsin ma mõned asjad veel kirja panna, kuid ma unustasin need ära ja siis otsustasin neist eraldi postituse teha.

*Meie fb sõnumitest, siis ma lugesin neid ja mõtlesin, et vau, ma olin päris korralik plokk ikka :D Ise olin temast jõhkralt vaimustuses ja olin kaua oodanud, et temaga suhtlema hakata, ja siis plokkisin päris palju. Aga kui nüüd mõelda, siis ilmselt õigesti tegin ka, sest kes ikka tahaks naist, kes esimese kutsumise peale kohe jookseb. ;)

*Ma  oleks peaaegu minemata jätnud esimesel korral, kuna mul oli ikka väga korralik köha.

*Lehtlasse jõudes läksin ma alguses leti äärde toitu tellima ja sõbranna ning härra läksid lauda. Kui ma lauda jõudsin, siis nad istusid mõlemad ühel pool lauda ning ma istusin üksi teisele poole. Hiljem sellest härraga rääkides ütles ta, et alguses talle jäi mulje, nagu poleks ma temast absoluutselt huvitatud. Küsisin, miks ta sõbranna kõrvale istus ning ta vastas, et hakkas teisele poole lauda istuma ning sõbranna oli küsinud, kas tema kõrvale ei kõlba istuda. :D

*Nagu öeldud, siis hakkasime "käima" peale Saaremaa rannapidu. Mulle rääkis seda see sama sõbranna, mitte härra ise. Kui ta saarel oli, suhtlesime me põhimõtteliselt kogu selle aja sõnumite teel ning härra ütles oma sõbrale, et kui ta Pärnu tagasi tuleb, siis ta võtab mu ära. :D

*Peale rannapidu, 20.juulil seal ristmikul, kui me olime "käima hakanud", ei tahtnud me kumbki koju minna, vaid tahtsime üksteise seltskonda nautida. Ilmselt on igal paaril omad rumalused, mida tehakse või räägitakse, ja meil on sellised asjad olnud algusest saadik, isegi enne seda, kui me koos hakkasime olema. Näiteks seal samas ristmikul arutasime, et kui me peaks kunagi lapsi tahtma, siis me peame lapsendama, et meiesuguseid enam juurde ei tekiks. Sellised omavahelised kiiksuga naljad. :D

*Veidi sellest räppariteemast. Üks härra lugudest on olnud aastaid minu lemmiklugu. Ma olen seda alati kuulanud, kui mul on olnud masendus või kui ma olen näiteks olnud üksi kodus ja mõelnud oma suhte üle ja et kui hästi kõik on (seda teist eriti viimase kahe aasta jooksul), aga härrale ei meeldi, kui ma valjult ta lugusid lasen. Ükskord ma lasin talle ühte tema lugu ning küsisin selle nime, ta kuulas ja kuulas ning ei teadnud isegi seda, kelle lugu see on. :D

No comments:

Post a Comment