Thursday, July 14, 2016

Girl u pregnant?

Teate, kui raske on olla 20-ndates lastetu naisterahvas? Igast ilmakaarest tuleb küsimusi, mis "vihjavad" sellele, kas oled rase. Ma toon näiteks mõned situatsioonid, mil minu kohta on niiviisi arvatud:

-sul on hea uudis- oled rase;
-jätsid suitsetamise maha- oled rase;
-ei soovi kohvi- oled rase;
-veedad alkoholivaba nädalavahetuse- oled rase;
-lähed varakult magama- oled rase;
-oled väsinud (peale tööpäeva)- oled rase;
-sul on magusaisu- oled rase;
-oled mõned kilod juurde võtnud- oled rase;
-sööd veidi rohkem, kui tavapäraselt- oled rase.

No katsu siis nii olla, ma ei julge midagi tehagi, muidu tuleb jälle keegi ligi ja küsib, kas oled sedapsi.


3 comments:

  1. Ja need olukorrad mitmekordistuvad kui sinust saab 30+ lastetu naisterahvas :D (tean omast käest)

    ReplyDelete
  2. ja mina tean omast käest, et kui oled 30+, sul on 3 last, aga ülekilod vööpiirkonnast ei ole ära kadunud, siis kahtlustatakse, et oled JÄLLE rase!

    ReplyDelete
  3. Ma räägin, ei ole kerge see naiste elu. :D

    ReplyDelete