Friday, June 3, 2016

Töönädala lõpuks sai jaks otsa

Te vist olete aru saanud, kui väga ma õhtust vahetust jumaldan. Igatahes, kolmapäeval ei jaganud ma ärgates maad ega mütsi, deja vu vist, sest eelmine kord õhtuse vahetuse kolmapäevasel hommikul vaatasin ma pikalt kella, taipamata, mis kell on. 

Nüüd ma jäin jälle mõtlema, mis päeval missugune hommik mul oli...

Igatahes, kas kolmapäeval või neljapäeval ajasin ma end voodist üles vaid sellepärast, et härra andis teada, et tuleb lõunaks koju ja ma mõtlesin, et oleks vist viisakas end maast lahti ajada ja riidesse panna. 

Ja siis oli samuti kas kolmapäeval või neljapäeval, kui ma liiihtsalt ei suutnud end voodist välja ajada. See oli kuidagi nii raske ja vaevaline. Nagu tänagi, kus ma lebasin mingi poolteist tundi niisama voodis ning püsti tõusin vaid sellepärast, et põis hakkas vaikselt juba lõhkema.

Ma ei tea, mis värk sellega on, aga alati, kui mul on õhtune vahetus, ma näen unes mingeid halbu asju ja seda vähem tahan ma hommikul voodist tõusta. Täna oli samamoodi, ärkasin halva unenäo tõttu ning pole mitte mingit tuju midagi teha. 

Tegin enne aliexpressis tellimuse, aga ta ütleb mulle juba viimased tund aega, et ära sulge seda lehte, su tellimust vormistatakse, vms. 

Ja siis tuli telefonis teade, et aliexpressis keegi on mulle kirja saatnud. Kui ma seda avama hakkasin, jooksis telefon kokku. 

Ja siis ma olen härra peale pahane, kuna ta tegi unes midagi halba. Jah, ma mossitan, kui ta mind unes petab vms. :D Ja siis ta otsustas mind hommikul veel ignoreerida. Tundub küll põhjuseid mossitamiseks olevat. 

Igatahes, ma pean varsti tööle minema ja ma üldse ei taahaaa.

Ma lähen vaatan, mis härra all teeb.

Vabandust ülirandom postituse eest. :D

No comments:

Post a Comment