Wednesday, June 1, 2016

Hüperaktiivne kass

Meie preili on juba pisikesest peale olnud väga mänguhimuline. Me poleks aga osanud oodatagi, et temast tuleb selline kass. Selline, ehk siis sa mõtled iga päev, et kuradiiii kasss.Ta hüppab jalga, ta hüppab kätte, ta jookseb toas ringi nagu segane, ta närib varbaid, ta jookseb diivani seljatoel ringi ega tee väljagi sellest, et keegi seal istub ja ta küüntega teise pead riivab, jne. Viimasel ajal on olukord eriti hulluks läinud. Kui uks kinni panna ja ta alumisele korrusele minna ei saa, muutub ta eriti psühhoks. Praegu näiteks istusin diivanil läpakas, kui ta tuli lampi ja lõi küüned kätte kinni. Vähe sellest, et mul on käed kõik küünistusi täis, on mul nüüd paar auku ka juures...

Muidu mulle meeldib teda nunnutada, kuid kui ta pahandust on teinud, või kellelegi haiget, siis ta saab mitte just kõige tugevama laksu vastu peput. Mitte just kõige tugevama, kuid siiski, laksu. Mul on raske seda teha, kuid vahest tundub tõesti, et lihtsalt vii ta alla ja ära enam ülesse lasegi, las kakleb seal teiste loomadega. Pahad mõtted, I know. Samas, kui ma olen talle laksu ära andnud, pean ma eemale minema, et mitte teda nunnutama minna ja nn vabandust paluma.

Iseenesest on ta ju nagu väike beebi, kes ei tea, mis on õige ja mis vale, mida tohib teha ja mida mitte, aga no ma ei oska teda kuidagi õpetada ka. Ma peale selle postituse kirjutamist ilmselt hakkangi googeldama.

Näide hetkest: kass tuli diivanile, piilus ekraani tagant mind. Ma hakkasin teda paitama, kõik oli jumala ilus ja okei, kuni ta järsku hambad kätte sisse lõi.

I feel hopless.. :/

No comments:

Post a Comment