Friday, June 17, 2016

Olen endiselt elus!

Viimati kirjutasin läbi vihaloori, kuid praegu jõudsin koju ning mõtlen, et kõik on hästi- mul oli täna viimane päev liinil (mis oli ko-hu-tav!!!), osakonnajuht on leebunud ning isegi ütleb mulle tsau, rääkimata sellest, et ta tuleb mu juurde ja viskab nalja, ma sõin just ema tehtud kartuliomletti, mis oli niiii maitsev, ja täna on reede. Lisaks on vahelduva eduga terve päeva sadanud ning ma endiselt hellitan lootusi, et tuleb ka äike ära. Mul on nüüd kaks vaba päeva ja uuest nädalast alustan uuelt positsioonilt. Ma küll ei tea, mis selle positsiooni nimi on, aga noh, midagi ma ilmselt tegema hakkan. you know, komponente otsima ja nii.

Mul kahjuks pole teile praegu enam midagi kirjutada (tegelikult oleks, aga ma olen niiiiii väsinud), seega ütlen siinkohal tsau ja soovin teile kõigile kaunist nädalavahetust! :)

No comments:

Post a Comment