Wednesday, June 15, 2016

Long time no see

Ma tean, et ma pole piinlikult kaua midagi kirjutanud, kuid tegelesin viimased päevad ühe pisikese asjaga, seega polnud aega kirjutada, kuid siin ma nüüd olen- maruvihane ja valmis kõigil näod täis sõimama!

Tegelikult päris nii ei ole, et sõimaks kõigil näod täis, kuid maruvihase jutt oli sulatõsi. Nimelt ma mainisin, et ma käin nüüd kaheksast poole viieni tööl nagu normaalne inimene, kuna töötervishoiuarst kirjutas mulle vahetustega töötamise keelu. Töötervishoiuarst, kelle juurde tööandja ise mind saatis, kui ma ütlesin, et mulle ei sobi vahetustega töötamine.

Edasi kulges asi nii, et mitu päeva läks aega enne, kui tõend tööandjani jõudis ning siis kuskil nädal aega peale tõendi jõudmist võttis tööandja minuga ühendust, et jah, tõend jõudis nendeni ning nad mõtlesid, kuhu mind panna, ja otsustasid lõpuks, et lähen liini pealt ära kuskile mujale. Öeldi, et kuna minu asemele on vaja keegi teine välja koolitada, siis ma pean veel kaks nädalat maksimaalselt liini peal olema. Mainiks ära, et polnud ühtegi õpilast, keda välja koolitada. Teiseks mainiks ära, et ma olen teist nädalat (sellest ajast) liinil. Jah, ma sain, mis soovisin, ma käin kaheksast poole viieni. Ja siis ma vaatasin järgmise nädala graafikut..

Selle järgi olin ma liinil kahe inimesega, kes töötavad vahetustega, ehk kuuest poole kolmeni. Läksin asja uurima, selgus, et jah, ju ma siis olen ka kuuest poole kolmeni. Päriselt või? Järgmiseks mõtlevad, et ahh sul nii kui nii midagi vastu pole, käi see üks nädal siis õhtuses vahetuses ka ära. No kurat, milleks see tõend siis, kui nad saavad mind oma vajaduste järgi vahetustes ringi tõsta?

Nali selle juures on see, et minu osakonna juht ütles, et kuni ma liinil olen, olen ma koos ühe teise töötajaga esimesel liinil KAHEKSAST POOLE VIIENI!!!!

Ughhhh kui kuri ma praegu olen. Kuna ma ei soovi ühtki nime avalikustada ega kõike muud jama välja tuua, siis siin ma praegu lõpetan.

Pea püsti, täna on juba kolmapäev!

No comments:

Post a Comment