Friday, June 17, 2016

8 toiduga seotud fakti Inga kohta

  1. Ma söön kõike, mis võimalik, lusikaga kausist. Seda muidugi kodus, külapeal või väljas söön noa ja kahvliga, nagu viisakas inimene ikka. See on viimase viie aastaga tekkinud kiiks.
  2. Mandariini või apelsini süües kaotan ma isu, kui näen vähemalt kahte seemet, ma lihtsalt ei suuda sundida end edasi sööma.
  3. Ma ei suuda süüa jogurteid ja jogurtijooke, kui seal on tükid sees. Ainuke erand on maasikajogurt. 
  4. Väiksena sõin ma kõiki puuvilju, marju jms, välja arvatud murakas. Murakaid ma olen ühe korra söönud. Ma olin siis väike ja käisin isaga metsas. Pärast hakkasime autoga sõitma ja mul hakkas väääga halb, ma seostasin neid murakatega (mis ilmselgelt ei olnud selle põhjustaja, ma lihtsalt ei kannata sõita autos, kus on sees umbne ja palav, tol ajal ma seda aga veel ei teadnud. Teised marjad on mul kuskil viimase 5-6 aastaga vastu hakanud. Ma ei söö mustikaid, sõstraid, kiivit, konserveeritud aprikoosi, ma pole kunagi söönud ega söö ka praegu ananassi, jne. Lisaks ei söö ma paljusid asju, kui nad kuskil sees on, nt kirsikook. Ma söön kirsse, aga mitte kooki, kus on sees kirsid.
  5. Ma võin olla päev läbi söömata, ise sellest aru saamata. Seda juhtub eriti, kui mul on sisukas vaba päev. Ma teen päev läbi igasuguseid erinevaid asju ja õhtul hakkan mõtlema, mis ma päeval söönud olen, siis meenub, et ahjaa, nagu polegi midagi. Väga tervislik. :)
  6. Mul on laktoositalumatus, kuid ma ei suuda piimatoodetest loobuda. Eriti hullult mõjub mulle hapukoor, kuid see on mu lemmik piimatoode ja ma ei kujuta ettegi, et ma sellest loobuks. 
  7. Ma ei söö kala. Kunagi sõin, kui mu isa praadis, suitsutas või kuivatas kala, kuid ma ei tea kedagi, kes neid sama hästi teeks, seega ma ei söö neid.
  8. Ma igatsen oma isa tehtud suppe, eriti seljankat ja borši. Ema küll ütles tema toitude kohta surm vaenlasele läbi soola, kuid ma jumaldasin tema tehtud toite. Eriti külma suppi.
Ma tahtsin tegelikult teha lihtsalt faktipostitust, kuid kui viis olid juba toiduga seoses, siis otsustasin samas vaimus jätkata. 

Kui mul enam midagi pähe ei tulnud, siis palusin härralt abi. Ta ütles: "Su mehele meeldib juustušnitsel.. Sulle meeldib oma mehe juustušnitslist ampsu võtta." Minu nägu nähes mõtles ta veidi ja ütles: "Sulle meeldis kunagi kooke teha... kunagi."

No comments:

Post a Comment