Tuesday, June 7, 2016

Not so ginger anymore

Ilmselt pole kellelegi üllatus, et ma pole loomulik ginger (NALI, tegelt olen küll!!). Jõudis kätte see tore aeg, kus juurikas oli juba suurem, kui mu potis kasvatatav valge redis ning tuli sammud seada poe poole. Valisin siis sobiva värvi välja, viskasin kaks pakki korvi ja seadsime sammud kassa poole. 

Muidugi ei saanud me härraga ka poes niisama käidud. Astume kassasse, üks meesterahvas oli enne meid, hakkas juba kassast eemale kõndima. Nägin, et tal läheb veel mõned sekundid ning palusin müüjalt kilekotti. Müüja seepeale: "Kas see ongi kõik?" Meesterahvas hakkas naerma, me muigasime, vastasin eitavalt ja ladusin oma asjad letile. Seejärel panin säästukaardi letile ning müüja lükkas selle kogemata üle ääre. Hakkasime härraga samal ajal kummarduma, et seda üles võtta ning veidi jäi puudu, et me oleks peadega koksu teinud.

Igatahes, kodus viskasin värvi pähe ning jäin ootama. Peaks muidugi ära mainima, et sel pakil oli kaasas ka küllaltki suur conditioner'i pakk. Tavaliselt värvin kahe pakiga ning seetõttu kasutan ka kahte conditioner'i ning sellest jääb enamasti väheks. Seekord panin aga vaid ühe paki pähe, kuna isegi seda oli veidi palju.

Millest ma aga tahtsin rääkida, oli see, et pead loputades vaatasin, et kuidagi väga tumedad karvad on. Muidu on ka, aga mitte nii tumedad. Mõtlesin, et mis seal ikka. Juukseid föönitama hakates sain aga aru, et asi pole siiski õige. Ütlesin härrale ka, et ma polegi enam punapea, selle peale ta vaatas veidi ja ütles: "Natuke ikka, sealt ülevalt." No jah, okei. Mingi valguse käes on tõesti juured punase läikega. Et ma aga teidki naljast ilma ei jätaks, siis viskan siia paar pilti ka.

No öelge ise, mis värv see on. Ma võin nii palju aidata, et punane see kindlasti pole.
Tegelikult selle pildi peal jäi kuidagi väga tume, irl on veidi.. heledam?

Nalja kah. Nii juhtub, kui Inga tahab peegli ees pilti teha, kuid unustab, et on välgu peale jätnud. Tulles aga teema juurde tagasi, siis sellel pildil ei tundugi nii tume. :D *Inga naerab üksi oma nalja üle*

Siin on isegi veidi punast näha. :D

Hetkel ma aga ei teagi, kas jätan selliseks või värvin üle. Selle nädala käin kindlasti nii ära, kuna ei taha väga tihti ka värvida. Niigi jättis süda mõned löögid vahele, kui nägin, kui palju karvu kammides tuli.

No comments:

Post a Comment