Monday, June 6, 2016

Kas sa oled rase?

Mul oli päeval paar mõtet, mis ma tahtsin kirja panna ja isegi sobiv pealkiri tuli pähe (pealkirjad panen ma enamasti viimasena, nagu ka eesti keele kirjandites), aga kui ma nüüd mõtlen, siis no tee, mis tahad, ei tule meelde.

Igatahes, mõtlesin, et peale tööd teen väikse uinaku, et õhtul kauem üleval püsida. Kell viis viskasin pikali ja palusin härral end tunni pärast äratada. Ja siis magasin kümneni.. Ta käis küll mind äratamas ja ma mäletan seda isegi, aga no kohe üldse ei tahtnud ärgata, nii hea oli magada.

Mõtlesin eelmise lause lõppu kirjutada, et vähemalt saab homme kaua magada, kella seitsmeni, siis aga mõtlesin, et teiste arvates pole see ilmselt just kuigi palju. Mul isiklikult muidugi on vahe küll, kas saan ärgata seitsmest või kaks tundi varem kella viiest, nagu tavaliselt.

Aaaa, mul tuli meelde üks asi, millest kirjutada tahtsin. Te ilmselt olete kõik aru saanud, et mälu mind kuidagi kahtlaselt palju alt veab. Noh ja siis tuli välja, et lausa nii palju, et ma olen kogemata mõndadel kuudel topelt järelmaksu maksnud. Noh, et näiteks neljandal teen ülekande, ja siis üheksandal uuesti. Sellele mõeldes pean vist arsti juurde kontrolli minema, aga ma ilmselt unustaks arstiaja ära või unustaks arsti külastamise põhjuse. Can happen!

Ega mul väga polegi midagi muud kirjutada. Lugesin blogisid, käisin enda poolt loetumad blogid läbi ja lugesin uued postitused läbi ning tulin siis siia teile (täiesti pointless) lugemist andma.

Samas ma nüüd mõtlen, et mõni blogi siiski meenub veel. Mõni selline, mida alles hiljaaegu lugema/vaatama olen hakanud. Peale postituse lõpetamist ilmselt lähengi neid uudistama.

Lõpetuseks täiesti random asi, aga uue auto saamisega on härra üritanud minuga autoasjadest rääkida. Üritanud, kuna ma autodest suurt midagi ei jaga, aga ma katsun siiski kuulata ja kõrva taha panna. No ja kuna tal eelmisel autol oli riidest sisu ja sellel nahk, siis vaja ka vastavad hooldus- ja puhastustarbed osta. Autosse istudes tuvastasin ma automaatselt kohe enamus plekid ning need häirivad mind, aga õues liiga külm, et puhastada. Aga tulles tagasi hooldusvahenditeni, siis ta on nimetanud mõned konkreetsed asjad, mis tal vaja. Juurde on öelnud, et aga see on nii kallis, suur pudel jne. Ma panin vaimu valmis, et tuleb mingi 20-... euri, siis aga selgus, et hoopis mingi 5-6euri. No ma tõesti ei tea, palju autostuff maksab. :D

Viimasena ütlen veel, et ma olen viimasel ajal päris palju saanud küsimusi, ala et kas on järelkasvu oodata. Ei, mitte kaalu pärast. Ühe sõbranna juures ma näiteks keeldusin kohvist ja palusin hoopis teed- küsis, kas olen sedapsi. Nädalavahetusel sain lapsepõlvesõbrannaga kokku, jutt läks kuidagi nii, et ta küsis ka sama küsimuse. Täna helistasin teisele sõbrannale:

-Tsau, kuule mul üks üllatus, millest tahan rääkida.
-Kas sa oled rase??!
-Miks kõik seda arvavad?
-Issand, oledki, palju õnne!!

...
...
...

No päriselt või? Olgu öeldud, et see polnud üllatus, mida ma silmas pidasin ja olgu öeldud ka see, et ei, ma pole rase.

Kõige parem oli muidugi see, et mehe isa elab Soomes ja ei nähta üksteist kuigi tihti, kuid suheldakse igapäevaselt. Ükskord ta nagu nii muuseas küsis, ega meil lapsi pole. :D

Ma ei kujuta ette ka, mis värk sellega on, aga endal hakkab juba imelik ning mõtled, et kuule omastarust nagu ei ole, aga..
Siis aga mõtlen, et on kasutatud vahendeid selle mitte juhtumiseks ning vastadki kõigile lihtsalt eitavalt.

Tõmban siin aga otsad kokku ja katsun magama minna. Teile ka ilusaid unenägusid ja rahulikku und.

No comments:

Post a Comment