Sunday, June 19, 2016

Nädalavahetusest töönädalasse

Nädalavahetus on kenasti lõpule jõudnud ning ma ei ütleks küll, et halb ilm seda kuidagi rikkunud oleks. Täna näiteks oli väga ilus ilm. Käisime härraga valgerannas ning parklas hakkas mul lausa nii palav, et võtsin jaki seljast.

Kuskil nelja ajal oli isegi nii soe, et istusime sõbrannaga tunnikese aias ja ei ütleks, et oleks külm olnud. Jah, tuul oli tugev, aga ega see midagi ära ei rikkunud.

Teate, mis? Ma mõtlesin veel kaks nädalat tagasi, et ma ei tee jaanidel midagi ning istun kodus. Siis üks sõbranna aga veenis mind ümber ning otsustasime, et koguneme minu juurde- hea seltskond, isetehtud marinaadis liha, mõmed seltskonnamängud ja lõke. Minu jaoks tundub väga hea plaan olevat.

Aga aeg on lausa nii kiiresti läinud, et samal ajal, kui sõbrannaga plaane tegime, mõtlesin ma, et kuhu sul kiiret, jaanipäevani on ju veel nii palju aega. Ja siis jõudis kohale, et ups, mõned päevad veel ja ongi jaanid käes.

Nädalavahetusega jäin igati rahule ning ma ei usu, et järgmine nädal töö suhtes kuigi kurnav tuleb. Olgem ausad, kaks ja pool päeva ju kõigest. Üritan küll kolm täispikka päeva teha, kuid see ei olene juba minust. Homsest olen uues kohas tööl (tõsteti firmasiseselt ümber) ning eks siis selgub, kas on nii palju tööd või mitte.

Praegu aga tulime kinost. Vaatamas käisime "Now you see me 2" ning väga lahe film oli. Mis mul aga kripeldama jäi oli see, et naine elab üle kaklemised, tuule, vihma, aga kui mehega suudleb, kulub kohe huulepulk maha.

Jah, ma märkangi filmides selliseid asju. Näiteks kunagi meeleheitel koduperenaistes jõulupeol vms oli Breel müts kord üht, kord teist pidi.

Teile aga ilusat algavat uut nädalat! :)

No comments:

Post a Comment