Saturday, June 18, 2016

Mis halb ilm?

Kellel kodus aknaid pole, siis teen väikse ülevaate- sajab paduvihma, seda hommikust saati, puhub väga tugev tuul ja linnas on isegi puid murdunud nii, et juured maapinnal.

Kõik virisevad, et mis jama ilm ja midagi ei saa teha. Mis mõttes? Jah, õues ei paista päike ja pole kümneid soojakraade, kuid ma küll ei virise. Sain täitsa edukalt poes käidud, toa koristatud ja istun nüüd mõnusalt diivanil ning naudin S. Kingi raamatut. Ma pole seda terve nädal kätte võtnud, sest olen olnud tööl või väljas. Nüüd on vaba päev ja kasutan võimalust hea raamatu lugemiseks.

Jah, meil pole täna telekas pilti ja puudub ka internetiühendus, kuid telefonis on meil kõigil nett olemas. Emagi on juba viimased kaks tundi köögis ja praeb õhtusöögiks kala, taustaks mängimas raadio. Ta laulab kaasa ja teeb ka mõne tantsusammu.

Jah, ma tean, kui nördinud võivad olla inimesed, kellel on täna koolilõpetamine, kuid sotsiaalmeedias jagatud pilte vaadates ei ütleks, et ilm neid kuidagi segaks. Jah, ka minu gümnaasiumi lõpetamise päeval sadas paduvihma, kuid sellest hoolimata saime tehtud ilusaid pilte ning kodus sai isegi grillitud.

Ärge laske halval ilmal enda tuju rikkuda, vaadake pigem, mida saate kodus ära teha. Minul näiteks on plaan meisterdama hakata, kui raamat läbi. Lisaks plaanin veel mäkist läbi käia ja vend toob oma lapse meie juurde. Kollide kompaniid ja jääaega saame ikka vaadata.

Praegu aga lõpetan, kuna ema juba hüüdis mind, et ma juustukastet tegema läheks. :)

No comments:

Post a Comment