Saturday, June 25, 2016

Lühikokkuvõte viimastest päevadest

Ma mõtlesin, et tulen üles, võtan riided seljast, viskan voodisse (diivanile) pikali ja hakkan blogima. Jõudsin voodisse minekuni ja lõin oma pea vastu käetuge ära...

Tahtsin vahepeal mitu postitust teha, aga ausalt öeldes võtsin telefoni üle mitme tunni alles praegu kätte, läpakast rääkimata.

Homme on juba pühapäev, kuid mind see eriliselt ei morjenda. Jah, ma pean esmaspäeval tööl liinijuhi käest jälle palgata puhkust küsima, kuid see selleks, sellest mõni teine kord.

Miks pühapäev mind ei morjenda? Sest ma olen nende vabade päevadega nii palju asju teinud. Vähemalt ei ole nii, et neli vaba päeva ja ma pole mitte midagi teinud.

Neljapäeval käisid sõbrad külas ja istusime ligikaudu 12 tundi väljas, nautisime head sööki, jooki, päikest, kaardimänge ja seltskonda.

Reedel saatsime sõbrad ära ja läksime vennale järgi. Peale seda tuli isa parim sõber oma naise ja lapsega külla ning istusime hiliste õhtutundideni väljas, viskasime nalja, sõime, jõime ja meenutasime vanu häid aegu. Oli hea kuulata, kui inimesed, kes mu isa väga lähedalt tundsid, rääkisid, et isa oli mul suure südamega ja hea inimene. Vigastas end küll palju, kuid siiski, hea inimene.

Enda vigastamise koha pealt, ema rääkis, kuidas isa käis kalal või kuskil, ja tuli koju, puuoks läbi sõrme. Reaalselt. Ühelt poolt läks sisse, teine ots tuli teiselt poolt välja. Ema kamandas ta ruttu emosse, kus küsiti ala et noh, mis teil viga. Selle peale isa ütles, et pind on sõrmes, ja siis näitas sõrme. :D

Täna istusime aias, härra sõbrad tulid ka. Mitmed tunnid hiljem sõitsime Kabli randa, kus ma see aasta esimest korda ujumas käisin (basseini ma ei arvesta).

Nende kahe väljas oldud päevaga sain ma nii palju päikest. Kui ma neljapäeva õhtul ei saanud riideid selga panna ilma, et mul ülivalus oleks, siis kujutage ette, milline ma täna olen. Koju jõudes viskasin esimese asjana rinnahoidjad seljast ja panin veidi laiema nabapluusi selga ja viskasin diivanile pikali, et surema hakata. Lisaksin pildi ka, kuid telefoniga ei saa ma seda miskipärast endiselt teha.

Vaatasime õhtul Corpse bride-i ka. Noormeeste arvamust ma küsima ei hakanud, kuid mulle endale meeldis küll. Kuidagi lühike oli vaid.

Lõpetan aga praegu (et 9gag-ima hakata xD).

No comments:

Post a Comment