Tuesday, June 28, 2016

Oled väsinud? Aga eks sa siis maga end välja!

Mul on viimasel ajal probleeme unega. Ei, mind ei vaeva enam unetus, mul on hoopis pidev väsimustunne. Hommikul ärkan kell seitse, enne viite õhtul jõuan töölt koju ja lähen magama. Üheksa ajal teen silmad korraks lahti, võib-olla näksin midagi ning jään uuesti magama.

Ema soovitas arsti juurde minna ja vereproov anda, kuna kui tal viimati selline väsimus oli, oli tal kasvaja.

Igaks juhuks muidugi ka googeldasin ning seal on põhimõtteliselt kaks varianti: a) sul on vähk või b) maga end korralikult välja.

No ma ei tea, kui üle poole ööpäevast magamine ei kaota väsimustunnet ära, siis pole ilmselt asi siiski magamatuses..

Mu perearst võtab minu mäletamise järgi vaid reedeti kella kuueni vastu ja kuna ma poole viieni tööl olen, siis see oleks ainuke päev, mil minna saaksin. Kuna härra aga teeb Soome minemise plaane, siis lükkub see ilmselt järgmisesse nädalasse. Ehk siis ma saan poolteist nädalat (+ proovi tulemuse teada saamiseks kuluv aeg) worst case scenario-sid välja mõelda.

No comments:

Post a Comment