Friday, June 24, 2016

Jaanid 2016

Ma mainin alguses kohe ära, et igasugused pühad on minu jaoks oma tähenduse kaotanud ja need on nüüd nagu lihtsalt mingid (vabad) päevad, mil pere või sõbrad saavad kokku ja veedavad koos aega.

Seega pole vist mingi üllatus, et ma mõned nädalad tagasi veel ei mõelnud sellele, et juunikuu saab läbi ja sellega läheneb ka jaanipäev. Alguses ma tegelikult ei tahtnudki midagi teha, aga siis jäi ikka jutt, et mõned sõbrad tulevad külla ja teeme mingi istumise.

Eile oli ses suhtes väga imelik, et oli jaanipäev ja päike paistis, kujutate ette? Korraks tulid pilved, aga needki läksid ruttu ära ja päike tuli taas välja. Me emaga põlesime eile päris korralikult ära.

Istusimegi kõik aias, sõime, jõime, mehed grillisid, tegime mõned kaardimängud. Kaardimängudest olid esindatud tavalised kaardid, Baila 2, kolm pakki Moonshine'i (tavaline, extra horror ja extra hot) ja kaks pakki reaalsuskontrolli. Moonshine ajal ma filmisin ise ja lasin ka meestel veidi filmida, sest päris palju nalja sai. See on aga selline mäng, mida ei saa kohe kindlasti kainelt mängida. Oleks lihtsalt kuidagi lamp. No öelge nüüd, kas te mängiks kainena mängu, mille eesmärk on säilitada inimlikkus? I don't think so.

Alustasime kuskil peale kolme ning lõpetasime pool kolm öösel, oli päris korralik istumine. Aeg läks aga kuidagi väga kiiresti ning toitu ja jooki oli varutud nii palju, et ma saan ühe nädalavahetuse veel mingi peo korraldada. Seega kel huvi, andku teada ja tulge külla. :D

Lõpetuseks räägin sellest, kuidas vend metsa läks. Ta läks sõbranna ja tolle õe perega Pärnust 40km eemale telkima. Kuna tal on aga nädal aega puhkust, aga teised tahavad nädala lõpuni seal olla, siis vend hoiatas härrat, et too oleks valmis, kui ta reedel helistab ja härra endale järgi kutsub. Põhjendus? Kuna ta ei kavatsegi tervet oma puhkust kuskil metsas veeta.

No comments:

Post a Comment