Saturday, June 11, 2016

Laupäev ja grillfest

Üks sõbranna ütles, et ta osaleb ka kooliga grillfestil ja ta rääkis mulle seda, kui need kõige soojemad ilmad olid. Ma siis kujutasin ette, kuidas ma panen oma ilusa sinise maani suveseeliku ja uued suvejalatsid jalga ja lähme ema ja härraga hea toidu festivalile. Tegelikkus oli aga selline:



Vihma sadas, tuli lausa padukat, ja niiii külm oli.

See aga ei takistanud meil kohale minna. Läksime, tegime vaikselt kogu alale tiiru peale, saime kõhu näidistest punni, koti kõike head-paremat täis ja olime lõpuks täiesti läbi külmunud.


Kell veerand kaks istusime juba autos, käidud oli grillfestil, raamatukogus ja toidupoes. Teate, kui hea on üle nii pika aja raamatut lugeda? (Tahaks väga jätta mainimata, et jäin raamatut lugedes magama... ma olin väsinud. :D ) Viimati vist oligi siis, kui kaks nädalat haiguslehel olin, siis lugesin kahe päevaga 1-2 raamatut läbi, kuidas parajasti enesetunne oli. Ja siis ema koguaeg käis raamatukogu vahet mulle uusi Dontsova teoseid tooma. Tegelikult muidugi ei saa öelda uusi, kuna ma olen enamus tema eesti keelde tõlgitud raamatutest läbi lugenud ja ma läksin teisele (mõne puhul ka kolmandale) ringile.



Grillfestil ma tegelikult eriti pilte ei teinudki, kuna käed olid enamasti taskus, jällegi, kuna nii külm oli. Ma enne mõtlesin naljaga, et paneks käpikud kätte, kuid kohapeal kahetsesin, et ma seda teinud polnud.

Mul olid tänase grillfesti külastusega suured plaanid. Kui plaan A nässu läks, mõtlesin plaan B kasutusele võtta ja vähemalt pildirohke postitus sellest teha, aga noh, jällegi, pole pilte.

Mis aga kõige tähtsam- vend tuli pealinnast külla! Ma praegu lõpetangi ja lähen vaatan, mis nad emaga all teevad. Õhtu lõpetuseks on plaan S. Kingi raamat kätte võtta ja enne uinumist veidi lugeda. :)

No comments:

Post a Comment