Wednesday, June 22, 2016

Inga ei avalda arvamust

Härra läks vennaga välja mõneks ajaks ning ma hakkasin Mer Monday videosid vaatama. Ma ikka üritan aeg-ajalt neid jälgida, kuid enamasti unustan need mõneks ajaks ära ning siis vaatan mitme nädala jagu tagantjärgi. 

Sealt ma sattusin kuidagi uitama ja hakkasin erinevate youtuberite videosid vaatama. Siit alates ei nimeta ma mitte ühtegi nime, vanust, sugu, mitte midagi. Ma ei taha end kuskile vahele mässida, kuid see, mis seal toimus, tundus minu jaoks nii absurd, et ma lihtsalt pidin blogi lahti võtma ja käed hakkasid kui iseenesest kirjutama. :)

Ühesõnaga, on üks isik, kes on väga kaua youtuber olnud ning ilmselgelt on ta ka räigelt pro, eksole. Ja siis ta kommenteerib teisi youtubereid. Mis mulle sellest videost silma/kõrva jäi?

*Inimene defineerib sõna "youtuber" ning kõik, kes ei tee seda nii, nagu tema ütleb (ta loetleb seal ka mingeid punkte), ei ole üldsegi youtuberid.

*"Ah Delfi lihtsalt promob teda, mingi kaks nädalat järjest on siin see üks ja sama mõttetu video!!!" ...

Okei, ma vaatasin seda nimetatud videot ning ei kuulu minu maitse-eelistuste hulka, kuid kammoon, kulla inimene. Kes oled sina, et võid teisi niiviisi maha teha?  "See on lamp, see on tont, see on pask.." Okei, need polnud tema sõnad, kuid mul on selektiivne kuulmine. 

* Miks Delfi teda promob? Ta ju isegi ei oska! "Okei ma katsun seda videot viis sekundit vaadata. *** ei ma ei suuda, kõik, ma sain ajukasvaja (?)" 

Tunnistan ausalt, mul jooksis hetkel mõte kokku. Igatahes, mainin vaid seda, et kõik nad on alaealised. Ma sattusin sellele videole ühe teise video kaudu, kus seda kommenteeriti. Hea küll, see video (mille kaudu ma anger-postituseni jõudsin) ei olnud just kõige suurema sisuga ning ma saatsin isegi härrale selle lingi, et homme selle video järgi joomismängu mängida (nagu ja see plõks vms, mida suuga teha saab), kuid siiski. Inimene on üritanud, ta jääb seal igati viisakaks, ta monteerib kokku mitmeid sündmusi ning reaalselt teeb ka midagi videos, mitte lihtsalt ei istu ja kommenteeri. 

Ja siis on see teine video.. kus mingi alakas materdab teisi ning uhkustab oma ropu sõnavaraga. Real mature

No comments:

Post a Comment