Friday, May 6, 2016

This was my date.. my love.. my grapes..

Võtsin peale tööd diivanil istet ja hakkasin oma megaburgerit sööma, kui telekas sai reklaamipaus läbi. Vaatasin, et ah mingi imelik saade, aga vot ikkagi poole silmaga vaatasin. No miks ka mitte? Vahest on ju naerda ka vaja. Aa, ja muidugi tuli see tv6'st. Ma ausalt arvasin, et ei ole midagi jaburamat kui "Inimene vs kärbes", aga vot, eksisin.

Ma sain umbes nii aru, et mingi naine (Julie) otsib endale meest, ala et mitu meest on kokku tulnud ja ta käib nendega kohtingutel jne, umbes nagu Bachelor. Alles on neid mehi neli.


Ma ausalt isegi ei tea kust alustada. Eks ma proovin kuskilt.

Ühesõnaga mina nägin sealt maalt, kus ta oli ühe kutiga kohtingul, neil oli fotoshoot. Naine läks make-up'i ja seal tuli mees nr2, kes avaldas talle armastust, nad tegid musi-musi ja naine läks mees nr 1 juurde tagasi (endal pool nägu huulepulgaga koos, musitamisest), ainult et avastada, et mees nr1 musitab seal teise naisega. 

Naine lepib olukorraga ja laseb neil koos minna ja õnnelik olla. 

Siis tuli välja, et naisel on tugevad tunded mees nr3 vastu. Naine pani mehed räpivõistlusesse, mille ajal tuli mees nr3 sinna. Ja naine oli kohe lummatud ja läks temaga viinamarju sööma, *köhh* tähendab kohtingule.

Mees nr3 oli aga mängust väljas juba ja naine sai ta tagasi kutsuda, kui saadab kaks meest välja. See oli umbes selline:

-Julie saab mees nr3-e tagasi kutsuda, kui ta..

-Ma kutsun ta tagasi.

-Me ei tea veel, mida Julie ütleb..

*whispers* Ma kutsun ta tagasi.

Ja no vestlus jätkus samas vaimus. 

Siis naine lõpuks kutsus mees nr3-e tagasi. 

Nagu ma aru sain, siis naisel oli mega crush mees nr3-e vastu, kuid mees oli umbes nagu..


Ma vahepeal ütlen, et seal on juba mitu korda olnud see "Järgmises osas..." ja siis näitab, mis järgmises osas on, ja ma olen siiralt lootnud, et see õudus saab läbi, kuid ei.. 


Siis ta näitab, mis on eelmistes osades juhtunud ja ma sain aru, et see mees nr3 on juba mitu korda edasi-tagasi pendeldanud. Ja mehed, võtke õppust, mida tuleb öelda, kui tahad naise juurest ära minna ja oma koju naasta- öelge, et te ei saa oma posti (mail) üksi jätta. 

Kõige parem oli muidugi peredega kohtumine.

*Ühel mehel on laps. Talle tulid külla ta õde(?) ja poeg. Nad siis istusid natuke, mees jutustas oma õega ja laps mängis mudelautoga. Hiljem naine kurtis, et ta on telekast näinud lapsi, kellega on väga lõbus, aga et selle mehe poeg ei vastanud ta ootustele ja ta on igav.

*Teise mehe perekonnas oli vääga palju inimesi, oli ema-isa, kolm naist ja palju lapsi. Mees musitas ema-isa ja kolme naist, mille peale Julie ütles, et talle sobib, et ta oma õdesid suule musitab. Selle peale nad kõik naersid ja ütlesid, et nad on tema abikaasad. Ala et mees armastab saate kangelannat ja tahab väga teha temast oma neljandat naist..

*Ja kolmanda mehe perekond oli väga super tore ja.. oota, ta ei kutsunudki neid. 


Sellegipoolest arvan ma, et naisele meeldis just selle mehe pere kõige rohkem. 

Pikk jutt, s*tt jutt, lõpuks oli alles kaks meest, kellest naine pidi ühe abieluettepaneku vastu võtma. Neljandaks naiseks ta ei hakanud, vaid ta tahtis igava lapse isale "jah" öelda, kui tuli see sama mees nr3 ja ütles, et ah ta ikkagi tahab selle naisega abielluda. Naine oli muidugi over the moon ja võttis ettepaneku vastu. Ja kas te kujutate ette, mis siis juhtus? Muidugi mees nr3 mõtles ümber ja kõndis minema..



Oli korraks awkward silence ja juba otsustati eelmise mehega jätkata, kust pooleli jäi. Aga see pole veel kõik! Siis jooksis kuskilt kohale eelmisest hooajast üks mees, kes lausus paar ilusat sõna, tegi naisele abieluettepaneku ja nad otsustasid leivad ühte kappi panna.



Selline segane saade, kuid näitlejate poolt väga hea töö, naerda sai palju, eriti hästi mängis peategelane (Julie), jättis sellise dumb-desperate-bitch'i mulje.

Aa, ja kas ma mainisin, et see naine arvas vahepeal, et on üldse lesbi?

No comments:

Post a Comment