Friday, May 6, 2016

Niisama mõlgutan mõtteid

Haiguslehel olles ma mõtlesin, et miks ma ometi vahel lausa kuid ei bloginud. Tegin siis päeva-paari tagant mõne postituse, mõnikord isegi iga päev. Ja siis läks lahti..

Ma olen neli päeva tööl käinud, täna on viies ja mulle jõudis kohale, et ma olen peale tööd niii väsinud. Tööpäev lõpeb kell 23 ja kuskil 23.30 olen ma voodis, sirvin erinevaid blogisid, ja ei suuda end kokku võtta, et midagi kirjutada. Tööl olles tuleb nii palju ideid, kuid koju jõudes lihtsalt ei jaksa enam kirjutama hakata.

Ma loodan, et asi paraneb järgmine nädal, kuna siis olen hommikuses vahetuses. Üleüldse mulle ei meeldi see õhtune vahetus. Näiteks ükspäev sõbranna ütles, et läheb randa ja kutsus mind ka. Muidugi ma ei saanud minna, kuna pidin tööle sättima hakkama. Siis tööjuures härra saadab pilte, mil taustaks niiii ilus päikesepaisteline ilm. Selle peale vaatan ma aknast välja, kuidas päike sillerdab, ja meel läheb kurvaks, et mina pean samal ajal tööl olema. Ebaaus, ma ütlen.

Nii on ka praegu- termomeeter näitab, et kao randa, aga mina pean tunni pärast tööl olema..

Õnneks on nädalavahetuseks ilusad plaanid tehtud, ja oi kui ilm kavatseb mu plaane rikkuma hakata!


No comments:

Post a Comment