Saturday, May 14, 2016

Tavaline klubi-bitch

Pealkiri on veidi eksitav, kuid selle ütles välja minu elukaaslane. Nimelt olen tahtnud kirjutada uuesti sellest, kuidas meie loomad omavahel läbi saavad, kuid ilmselgelt pole suutnud end kokku võtta. Nüüd ütles ta aga nii tabavalt, et ma tundsin, et lihtsalt pean selle kirja panema, muidu unustan jälle ära.

Eelmine kord vist ütlesin ka, et hoopis meie piiga on see vihaõhutaja ja terrorist. No nüüd on ta igatahes nii julgeks läinud, et käib kogu maja peal ringi nagu tõeline perenaine. Ta läheb alla, kui koer on õues, kui koer on toas oma koha peal (Koera ase on täpselt trepi all ning kass on ka koerale pähe hüpanud... :D), kui koer sööb, kui all inimesed ringi liiguvad... Igatahes, kokkuvõtvalt võiks vist öelda, et ema küsis, kas koer on nüüd ülemise ja kass alumise korruse elanik. Ilmselgelt mitte, sest ma ei jõuaks seda koera ära sööta. :D

Meil on nüüd majas kaks kassi. Alguses ma kartsin neid kokku lasta, kuna suurem ja vanem kass sisises meie lollikese peale ning tundus väga kuri olevat. Nüüd ma aga enam ei põe, kuna meie Stjopa käib seal nii palju ning teda üldse ei huvitagi, kas teine kass on kuri või mitte, ta läheb sinna ikka.

Üks hommik just oli nii, et vanem kass magas ema kaisus, kui meie kass alla läks ja teist kassi terroriseerima hakkas. Vaene (hiiglaslik) kass peitis end teki alla ja sisises seal edasi, kuni ma terroristi ära viisin ja ta oma tuppa julges joosta.

Ükskord enne magama minekut otsisin meie kassi, et saaks toa ukse kinni panna. Ülevalt ma teda ei leidnud, seega mis mul muud üle jäi kui alla vaadata. Ja mis ma nägin? Teine magas suurema kassi toas diivani peal. Ma olin siis see kuri lapsevanem, kes keelas sleepoverit vanema noormehe juures. :D

Aga kust tuli siiski selle postituse nimi? Ma paitasin kassi ja märkasin, et tal on vurrude juurest veidi katki, ilmselt küünega tõmmatud. Kes see muu ikka olla sai, kui see sama vanem kass. Aga see haav oli juba paranemas, kärn oli peal, seega ma sain kinnitust, et ta lihtsalt mängib oma õnnega või ongi loomult veidi tobu, kuna ta käib endiselt all ja teise kassi juures. Härra ütles selle haava peale, et ta on nagu tavaline klubi-bitch, et käib, saab peksa/kakleb ja läheb teinekord uuesti. :D

No comments:

Post a Comment