Tuesday, May 3, 2016

Statistika- vaatajaskond

Olen viimasel ajal rohkem tähelepanu pööranud sellele, kes ja kui palju mu blogi üldse loetakse. Kunagi kasutasin blogi niiöelda isikliku päevikuna, kuid hiljuti hakkasin mõtlema sellele, et see on avalik blogi ja päris kõike siia vast kirjutada ei saa, kuna ma ei tea iial, kes seda lugeda võib.

Tulles aga teema juurde tagasi, siis mis mul silma on jäänud, et lugejad pole vaid Eestist, vaid ka kaugemalt. Alguses mõtlesin, et ah ilmselt on lihtsalt kogemata siia satutud, kuid see pole vist enam kogemata, kui lugejaid on USA-st rohkem kui kodumaalt. Mind ajab see kergelt muigama, esiteks kuna ma mõtlen, et kes ikka mu blogi loeb, ja teiseks, sest see on minu jaoks kuidagi koomiline, et okei, lugejaid on, aga et domineeriv osa on välismaalt.

Ega mul selle postitusega mingeid väga suuri plaane polnudki, tahtsin lihtsalt mõned tähelepanekud kirja panna :)

No comments:

Post a Comment