Tuesday, May 3, 2016

Back to work

Alles ma rääkisin, kuidas ma ei tahtnud kohe üldse tööle tagasi minna. Eile siiski vedasin end läbi raskuste kohale ja mis selgus? Polnudki kõige hullem. Aeg lendas ja töökaaslased olid toredad, ma ei tea, miks ma põdesin.


Mõtlesin, et ma olen kaks nädalat eemal olnud, kui ma enne ei osanud midagi teha, siis mis ma nüüd sinna lolli mängima lähen? Tuli välja, et päris niisama ma ikka ei passinud. Sain isegi kiita ja väikse ego-boosti. Kellele ei meeldiks tööl käia, kui pidevalt kiita saaks?


Igatahes, töölt lahkusin väga hea tujuga. Küll aga ei istu mulle see õhtune vahetus kohe üldse. Minu meelest läheb sellega terve nädal raisku, kui lähed vastu hommikut magama, ärkad enne tööpäeva ja vead end tööle ja nii nädal aega. Also, ma lõin end eile vastu masinad ära ja nüüd on kintsul sinikas, pluss mu jalad on  niiiii valusad. Ja tööjuures on niii palav, päriselt. Ma panen täna ilmselt lühkarid, et mitte palavusse surra. 



No comments:

Post a Comment