Saturday, May 28, 2016

Reede ja laupäev

Kuna vend neljapäeva õhtul kodulinna tuli, leppisime kokku, et reedel peale tööd läheme linna. Me polnud nii ammu näinud ega rääkinud, et terve tee linna ma rääkisin, ja nii usinalt, et kuskil suure silla peal ma enam ei jaksanud rääkida, kuna kurgus reaalselt kriipis juba. Andsin siis vennale sõna. :)

Tegime seal tiiru, naersime, et mida sõbranna peas kannab, sain oma mini uv-lambi kätte ja asusime kodupoole. Veidi pettunud olen vennas, kuna sõbranna pidi kahe töö vahel (peale esimest, enne teist) meie juurest läbi käima, kuna tahtis venda näha ja temaga veidi aega koos veeta. Kuna vennal olid aga grillimiseks plaanid tehtud, kutsusime sõbrantsi ka seltsi. Mida me aga ei teadnud, oli see, et üks teine sõbranna (kellega grillima pidime) oli hiline ärkaja ning tahtis veel solli minna + neil oli vaja veel poes ära käia. Esimene sõbranna oli juba meie juures, kui nad rääkisid telefonis vennaga ja tuli välja, et vend jõuab nii hilja tagasi, et nad ei näegi üksteist. 

Kunagi hiljem läksime neile järgi (peale kell 22-te) ja hakkasime lõpuks grillima. Parim aeg grillimiseks ongi ju aeg, mil kuum päike ära läinud ja sääsed välja tulnud, eelistatavalt peaks olema ka pime. 

Nali naljaks, aga päris mõnus oli. Kõik rääkisid igasuguseid naljakaid juhtumeid ja naersid, meenutasime lapsepõlve Kesk tänaval, meie (minu, venna, sõbranna ja veel mõndade) sõpruse algust jne. 

Ja tulles tänase päeva juurde, siis kes krt lasi mul terve päeva maha magada?! Ok, ok, nali. Alustan algusest.

Tahtsin kirjutama hakata ja läks meelest, millega päev täna algas...

Mmm.. Ärkasin lõuna paiku, vend oli juba üleval (oli seitsme ajal koju jõudnud), imestati, et me härraga nii hilja ärkasime. 

Kohutav, kui mäluga sellised probleemid on. Ma mõtlen praegu, et grillisime, aga enne tegime midagi muud, kuna vanem vend küsis, kas nüüd hakkame grillima. 

Käisin all õuna toomas ja tuli meelde, et me vist lampi läksimegi õue istuma. Onu ja ta tütar olid siin, vend oli oma perega, teine vend oli ka Pärnus, ja siis mõtlesimegi grillida. Duh...

Täna oli super ilm, päike paistis ja tuul jahutas. Meie ema lapsed igatahes vedelesid kõik ja võtsid päikest. Vennad avastasid, et meil on kaks veepüstolit ja asi lõppes sellega, et vanem vend viskas nooremale ämbritäie vett pähe. See pole muidugi mingi üllatus, kuna meie pere lapsi tundes on teada, et veepüstolitega asi ei piirdu, kui hästi läheb, võetakse vaid kopsikud lisaks kasutusele. Me emaga jäime ka kahe tule vahele. Ma ei kurtnud, mõnus jahutus oli, kuid emale ei meeldinud ja kuna ta vennalast süles hoidis, oli tal "diplomaatiline puutumatus" ja teda ei tohtinud märjaks teha. :D

Mingiaeg hakkas mul aga kõht meeletult valutama ja ma ronisin tuppa voodisse, teised jäid välja. Ja siis järgmine asi oli see, et ärkan kell kaheksa õhtul. -.- Oleks ma siis vähemalt ilusti välja puhanud ja fresh tunne oleks, aga ei, nüüd ma loivan vaikselt majas ringi ja kamandan elukaaslast poodi. 


Lõpetuseks ütlen, et ma ausõna kunagi kavatsen end kokku võtta ja potiistanduse teema ära kirjutada. Obviously olen ma sellega juba hiljaks jäänud (vähemalt pildistamisega), kui mu kass on vahepeal jõudnud mu ilusad paprikataimed ära süüa ja seal juba tilliseemned asemel on.

No comments:

Post a Comment