Sunday, May 29, 2016

Potitaimeistandus

Ma olen juba niiii kaua tahtnud end kokku võtta ja oma taimemajandusest kirjutada, kuid olen seda alati edasi lükanud. Kuna täna aga terve päeva õues olin ja toimetasin, siis otsustasin ka pildid ära teha ja need siia uploadida.

Ahjaa, ma tegin omale ka need pulgakesed vms, kus peal kirjas, mis parajasti potis kasvab, aga kuna ma suht ideevaene olen ja kunstiannet pole ka antud, siis tulid sellised näkatsid, nagu tulid. :D


Otsustasin alustada taimedest, mille ma alles täna istutasin. Nimelt olid kõik mu viis väikest paprikataime väga ilusad ja tugevad, aga üks kiskjapreili otsustas need ära süüa. Seetõttu istutasin ma talle potti muru, mis juba kasvab ilusti, kuid kui need veidi lopsakamad on juba, siis tõstan selle aknalauale, las närib seda. Also, ema otsustas, et teisel kassil on ka muru vaja, seega kasvab mul nüüd kahes potis muru.


Minu au ja uhkus- herned. Tähendab, kui härra sai teada, mis seal kasvab, otsustas ta, et võtab nende kasvatamise enda peale. Lubas neid hoida kui oma silmatera, hoolitseda ja kasvatada. Peaks muidugi mainima, et need taimed kasvaks nagu üleöö. Aa ja me emaga otsustasime, et jätamegi need potti. Ei tea, mida arvavad herned sellest, et me nad rippu jätame? Emaga naersime, et las ripuvad, meil niigi maasikad kasvavad torus, et meil polegi kõik just kuigi tavaline.


Ma palun teil märkamata jätta, et need maasikad suremisäärel on. Ema tõi mulle ilusad taimed, kuid ma ütlesin talle,et olen enam kui kindel, et need on suitsiidsed maasikad. Te ju näete ka, et nad ei ole just kuigi eluvaimu täis? Ma kinnitan, et asi pole minus! Nad ongi sellised, suitsiidsed...



Nendel piltidel on mu must rõigas istutatud. Wait, what? Jah, pakil oli inglise keeles kirjas radish ja eesti keeles must rõigas. No jah, see selleks. Alguses ema tõstis need koos ämbriga kahe rehvi sisse, kuid see oli selline varjuline koht, kus meeldis Matildal oma lapsi jalutada (Meil emaga on selline inside joke, et kuuris elab Matilda oma kuue lapse ja joodikust abikaasaga.). Nimelt oli ämblik oma võrgu üle terve rehvi ülemise osa teinud, seega ma vaatasin, et oi, nii ilusad suured taimed, aga las olla, ma ei tahtnudki neid. Kuni ühel päeval kallis härra tõstis need sealt välja ja tegi võrgust puhtaks. Nüüd ma julgen neid kastmas ka ikka käia. 



Mmm... salad.. Panin aedsalati seemned potti kasvama ja ema pani oma sibulamugulad ka sinna juurde, võikumaterjal ühest potist. :D


Ma mõtlesin pikalt, kas selle pildi panen siia või ei, kuna see oli nii möödaminnes tehtud pilt ja isegi mina saan aru, et see on alla igasuguse arvestuse, kuid tahtsin siiski siia panna põhjust, miks arst mu käel olevad musti täppe vaadates küsis, ega mul nahaga mingeid probleeme pole. :D See on kunagi ammu ostetud mingi odav küünlahoidja, mis oli läbi ja lõhki ära roostetanud, kuid me nühkisime suurema osa roostest ära ja lasime spreiga üle (roostevaba metalli värv).




Mõned random lillepildid ema "istandusest". 


Vaesekene jääb oma kraega igale poole kinni. Pildistamise hetkel oli ta lausa nii õnnetu, et ei vaadanud kordagi kaamera poolegi. :D


Ja lõpetan postituse random selfie'ga :D

1 comment: