Sunday, May 8, 2016

Laupäev

Laupäevaks oli kokku lepitud, et kaks sõpra tulevad külla ja hakkame grillima. Väga lõbus päev oli, alustasime küllaltki varakult (umbes kl 15 ajal?) ja istusime peaaegu 22ni. Grillisime, sõime, jõime, külvasin veidi seemneid pottidesse ning enamasti ajasime niisama juttu, ja mängisime muidugi ka reaalsuskontrolli (ma olin kõige ilusama maniküüriga inimene, aga see ei loe, et ma olin ühel küünel enne just laki maha võtnud).

Taimemajandusest nii palju, et mu paprikataimed on u 5cm juba ja sellest sain vaid indu juurde. Külvasin hernest, valget redist, piparmünti ja aedsalatit. Härra oli mul nii tubli, et tegi potid ämblikuvõrkudest puhtaks. Pottidesse on veel vaja külvata kahte erinevat sorti kurki, tomatit ja jääsalatit.

Ja härra tegi eile ühe toru, kuhu sisse me maasikataimed täna istutasime. See on selline, et toru külje pealt kasvavad maasikataimed välja, ma kunagi teen pilti ja panen blogisse ka, et te aimu saaks.

Ma tegelikult ei oskagi laupäeva kohta enam midagi öelda, hea oli ja otsa ta sai.

No comments:

Post a Comment