Wednesday, April 27, 2016

Naljaninad

Sirvisin ükspäev töökuulutusi ja leidsin tööpakkumise Weekendi ajaks, nimelt otsiti turvatöötajaid, piletikontrollijaid ja mingi üks oli veel, hetkel ei meenu. Mõtlesin, et võiks olla tore vahelduseks midagi muud proovida, samas oma töökoht ka alles jätta. Mõtlesin mis ma mõtlesin- vajutasin "Kandideeri." 

Täna hommikul lugesin meili ja näe- nad olidki mulle vastuse saatnud. Kahjuks ajas see vastus mind aga muigama. 

Nimet olid nad mulle eile (26.04) õhtul saatnud meili, et ma grupi töövestlusele läheks. Okei, mis see siis ikka ära ei ole. Lugesin edasi.. Okei, neljapäeval (28.04) see ja see kellaaeg Barclay hotelli konverentsisaalis.. ee okei, kus see asub? Aa, polegi vaja pikalt otsida, see asub TARTUS! Nagu, for real? Ma kandideerin Weekendile, mis muideks asub PÄRNUS, ja nad ütlevad mulle kahepäevase etteteatamisega, et vestlus toimub teisel pool Eestit? Olgu..

Kokkuvõtteks ütlen, et tundub, et Weekendil mind (töötajate seas) ilmselt siiski ei näe. :D

No comments:

Post a Comment