Thursday, April 28, 2016

Naised on ussid

Mul on üks väga hea sõbranna, kellega me oleme koos üles kasvanud. Kuna me üksteist viimasel ajal aga eriti näinud pole ega ka muud moodi suhelnud, siis peale kolimist kutsusin ta endale külla. Meil oli aga nii paljust rääkida, et ta külastas mind see nädal kaks korda, et oma juttudega ikka järje peale saaksime. 

Täna külas käies rääkis ta mulle lisaks muule ka seda, et hakkab homsest MyFitnessis käima. Tal on ka toitumiskava ja muu tervisliku eluviisi starterpack'i jaoks vajalik olemas. Kuna ta homsest aga rämpsu enam süüa ei saa, käisime poes ja ostsime päris palju rämpsu kokku. 

Siit aga minu järeldus, et ta on ikka paras uss küll- ise hakkab trennis käima ja saab saledaks ja kuuspaki ja muutub üldse veel ilusamaks, kui ta praegu juba on, aga minu söödab paksuks. Mis te arvate, et ta ülejäänud krõpsu(pakid) kaasa võttis või? Oo ei, kindlasti mitte. Praegu ta ilmselt on kodus ja naerab pihku, et ta kurikaval plaan läbi läheb ja suvel ma peale lössakate mustade dresside midagi muud kanda ei saa. 

*toriseb ja teeb nädalavahetuseks trenniplaane*


No comments:

Post a Comment