Tuesday, April 26, 2016

Laisk naine

Mis ma päev läbi teinud olen?

Hommik algas sellega, et enne kümmet ajasin end üles ning võtsime STV tehniku vastu. Kuna nüüd on meil normaalne nett, unustasime emaga end farmi mängu mängima. Kuskil poole kahe ajal pani ema oma läpaka kinni ja hakkas tööle sättima.

Ja mida tegin siis mina? Veidi mässasin oma farmiga ning kolisin siis ülesse ümber. Kuni praeguseni olen ma diivanil vedeledes Lipsukese blogi lugenud ja oma aina kasvavat magusaisu leevendada üritanud.

Kuna härra aga umbes 45min tagasi kodu poole sõitma hakkas, otsustasin, et kuna trenni tegema ei viitsi hakata, siis vean triikimisasjad välja ja riputan mõned härra asjad ka stangele. Muidu on seal vaid minu pluusid. Also, tahaks veidi magamistoa osa korrastada, kuna endal ka riivab silma, kui seal on lihtsalt kõik kotid ja needki on.. sassis.

Panen aga telefoni käest ja eks see näha ole, palju ma täna tehtud saan. :-)

No comments:

Post a Comment