Sunday, April 24, 2016

Perekool.. ja üldse foorumid

Jah, lööge mind risti- ma käin aeg-ajalt oma meelt lahutamas perekooli foorumit lugedes. Samas loen ma ka buduaari foorumit ning kindlasti ka paljusid erinevaid blogisid. Eriti veel praegu, kui ma istun päevad läbi kodus. Ma teen omale tassikese teed ja loen kas telefonis või arvutis igasugust erinevat jama. Sissejuhatus läks aga väga pikaks, seega asun teema juurde.

On ilmselge, et tuntud foorumites on teemasid seinast seina. Muidugi on need jaotatud erinevatesse alateemadesse, kuid ma enamasti loengi neid vabaaja teemasid. Ja mis on mul silma jäänud?

Kui inimene küsib millegi kohta nõu või abi, siis hakatakse kohe parastama või igatemoodi  tembeldama, ning otseloomulikult on ta ise oma õnnetuses/olukorras/saatuses/sisestamõnisituatsioon süüdi. Selliseid teemasid on ilmselt tuhandetes. Ja tavaline on, et kaldutakse teemast kõrvale ja kommenteerijad hakkavad omavahel hoopis millegi muu pärast kraaklema.

Ja siis sattusid sellise "huvitava" teema peale, kus teemaalgataja küsis, kas keegi oskab öelda, milline näeb välja kümme aastat tagasi maetud laip. Ja parim selle juures on see, et inimesed reaalselt üritavad talle vastata ja loogilisi järeldusi tehes ise ka mõelda, milline see siis välja näeb.


No comments:

Post a Comment