Wednesday, April 20, 2016

Guess who's back, back again

Ma üldse ei hakka kirjutama sellest, et ma pole mitu kuud bloginud ja skipin oma sünnipäeva, Türgireisi, uue töökoha ja kõik vahepeal toimunud asjad ja kirjutan lihtsalt mingit random jama.

Igatahes, suutsin (jälle) haigeks jääda ja istun nüüd haiguslehel. Kuna mul on siiski meeletult asju vaja teha (loe: I got nothing to do) siis buduaari foorumis istudes suutsin oma klaviatuuriga midagi teha. Ühesõnaga,  täpitähti on väga halb trükkida, jube täppisteadus on, tavaliselt vajutades tuleb sada seda tähte. Nt tahan ä tähte saada, aga tuleb hoopis aaaaaa. What have I done?! Härra jõuab pealinnast, siis annan oma telefoni ja loodan selle tervelt (normaalse klaviatuuriga) kätte saada.

Also, kui ma juba klaviatuuri sätteid näppisin, siis vahetasin selle värvi ka ära :D
Mul on nüüd roheline klaviatuur :D

No comments:

Post a Comment