Saturday, April 30, 2016

Aliexpress

Vahepeal oli mul mingisugune aliexpressi-hullus. Nimelt oli mul periood, mil tundus,  nagu iga päev oleks jõulud, kuna mul tuli päevas vähemalt üks (mõnel päeval lausa kolm) sõnum, et postkontoris ootab mind pakk. Lisaks tuli ka postkasti pakikesi.

Mõtlesin neid asju ka teile näidata. Kuna mul hetkel aga kolimine pooleli on, siis näitan vaid üksikuid asju ning vabandan ette ära, et kahest kõrvarõngapaarist leidsin ma hetkel kummastki vaid ühe. :D


See kaelakee maksab praegu 1.81€, kuid minu meelest ostsin ma selle odavamalt. 


Kui tahate näha, kuidas näevad välja KAKS sellist kõrvarõngast, siis klikkige SIIA. Need on muidu väga ilusad kõrvarõngad, kuid ootasin veidi suuremaid, need on irl päris pisikesed.



Muidu on need ilusad, aga ma pean nad ära puhastama. Need valged plekid ei ole tootjapoolne viga, vaid nad olid mul vannitoas korvi sees ja läksid kohati valgeks.. Link siin.


See kaelakee mulle meeldib, see on päriselt ka sama ilus, kui lubatud, ma lihtsalt ei oska pilti teha.


Sama lugu nendega, valged ja kehv pilt.


Sellest ma pilti ei leidnud, kuid oli ka odav ja on parajalt suur ka, pika keti otsas.


Ühed mu viimase aja lemmikud on need sinise kiviga lipsukesed, need sobivad eriti hästi nende teiste kõrvakatega kokku :)


Ma ei leidnud praegu rohkem tellitud asju üles, ja mingitest pintslitest ja küünelakkidest ma ei hakka postitust tegema. Küll aga plaanin kunagi uue Aliexpressi postituse teha, kui teised ehted üles leian (käevõrud, kaelakeed) + peaks tellitud riided ka fotole jäädvustama ja neidki teile näitama. :)

Praeguseks aga kõik ning lõpetuseks panen teile pildi mu pisikesest abilisest. 



1 comment: