Saturday, April 30, 2016

Laisk laupäev

Ärkasin üles ootusega, et saan juba mõne tunni pärast küüntega hooldusesse minna. Reality on aga see, et mu tehnik väldib vist mind. :D Esmaspäevast saadik ajan teda taga, aga iga kord on mingi põhjus, miks edasi lükata, kuni eile leppisime kokku, et täna võtab mind vastu. Ja siis tuli välja, et ta läheb alles magama.. kell 11 ennelõunat.. How wonderful!

Kuna ma pean nüüd plaanid ümber tegema, sest mul ei kulu poolt päeva hooldusele, siis mõtlesin, et väljas on jälle niiiiii ilus ilm. Tahaks koeraga jalutama minna, mere äärde näiteks. Samuti tahaks kassi õue viia.

Ma olen viimasel ajal üldse täheldanud, et kui õues on soe ja päike paistab, siis ma saan sellest suure energialaksu. Ükspäev peale tööd jalutasin koju ja oli samuti ilus ilm. Ja mis ma tegin? Ma läksin ema juurde ja hakkasin üleval seinu pesema. Ja põrandaid. Ja põrandaliiste. Ma poleks elusees neid asju teinud, kui väljas oleks vihma sadanud.

Kaldusin aga väga teemast mööda. :)

Kuna ema ja Margo alles oma hommikukohvi naudivad, siis hetkel ma vedelen diivanil ja ajan vahvleid näost sisse, sest üksi ma ei hakka kuskile minema. Also, ema pidi Margol juukseid lõikama, aga kell kümme oli nende jaoks veel LIIGA VARA.


Kui nad peaks õhtul mulle ütlema, et vii nt prügi välja või ükskõik mida sellist, siis ma peaks ka ütlema, et liiga vara on veel, go away!

Tahtsin lõpetuseks mõne ilusa suvise pildi panna, aga ma ei leidnud ühtki :(

No comments:

Post a Comment