Wednesday, December 2, 2015

Vaikselt see eluke meil siin veereb

Pole (jälle) pikka aega kirjutanud, pidevalt mõtlen, et kirjutaks, aga siis tuleb midagi ette ja lõpuks mõtlen juba, et pole nii ammu kirjutanud, et nüüd oleks kah imelik järsku hakata. Oh well, see selleks.

Tegelt sai mul puhkus läbi ja olen õnnelikult tööl tagasi. Detsembrikuu graafikuga olen ülirahul, I must say. Tervelt kaks nädalavahetust (järjest!!) saan kodus lebos olla. Ainuke asi, et 9.ndal on atesteerimine, aga no mis teha.

Polegi millestki kirjutada. Vahepeal läksin nii äksi täis, et lõpuks, peale 13 aastat saan omale kuuse tuppa. Juhuu! Hakkasin siis selle tarbeks ehteid meisterdama, see viskas üle, siis õmblesin päkapikusussid. Panin härra omasse ühe auto lõhnakuuse ka sisse, aga ta avastas selle alles täna. Sussid tegelikult pole veel päris valmis, tahan Abakani minna ükspäev ja manti osta, et need siis sinna külge õmmelda.

Aa ja pähapäeval pidime härraga küünlaid meisterdama hakkama. Ma pole neid elusees teinud, kuid lugesin netist mõnda õpetust. :D No ja ma muidugi loodan, et härra minuga ikka ühineb, sest ma tellisin juba asjad ära ja varsti peaks need kohale jõudma.

Tegelikult on aga lood sellised, et ma võtsin blogi lahti lihtsalt selleks, et ma ei peaks end tööle minekuks sättima hakkama. Noh, et aega viita või nii.

Aga aitab naljast, lõpetuseks siia teile üks pilt vennatütre sünnipäevast.


No comments:

Post a Comment