Wednesday, December 2, 2015

Some things have to change.

Saigi järjekordne tööpäev läbi, kass kräunub jala juures ja varsti peaks magama minema, et homme ja üleüldse kolm järgmist õhtut ka vastu pidada ja end tööle vedada.

Okei tegelikult mul polegi mingit konkreetset juttu välja mõeldud, on vaid mõned asjad, mis tahaks kirja panna.

Alustuseks see, et eile kodus (umbes kl 01 ajal) olin kahevahel, kas süüa lihawrap ära või ei. Võitis kurjus ehk sõin selle ära. Täna võtsin samamoodi endale wrapi ja lisaks veel härrale juustuburkse. Taksojuht muidugi märkas, et ma suure kotiga istun ning kui hakkasin autost välja ronima, ütles taksojuht mulle head isu. Kell kaksteist öösel. Oh well, ja siis ma imestan, kust see kaal tuleb.

Igaks juhuks mainin ära, et praeguse seisuga olen ma veel kindel, et öösel ma seda sööma ei hakka.

Teiseks sooviks kirjutada inimestest. Ja noh, sellest, et ega mõistus ei ole siiski enda teha ning igasuguseid eksemplare leidub.

Näiteks see, kui ostetakse burkse kaasa ja hiljem (u 1,5h hiljem) tullakse nendega tagasi ja öeldakse, et koju jõudes olid tooted külmad. Ee, okei.

Teine näide selline, et meil ustel sildid, et koeri pole lubatud. Suvel käidi ikka koertega, kuid lemmikud jäid siiski õue, käidi sees ostmas ja söödi terrassil või võeti kaasa. Siis leidub aga selliseid inimesi, kes rahumeeli oma lemmikuga sisee jalutavad. Okei, hea küll, olgu see koer siis vaikselt nende laua juures. Aga ei, nad jalutasid koeraga majas sees. Kahel korral oli niiiii natukene puudu, et see koer mu servises oleks olnud.

Kolmas ja ausõna viimane näide, mis ma kirja panen on see, kui sõidetakse drive'i, sa tervitad neid viisakalt ning vastust ei ole. Okei, ehk ei kuulnud, tervitad uuesti. Still no answer ning paned mikri kinni. Kui nad lõpuks on otsustanud, mida nad soovivad, kuuled ilkuvat lauset, ala et "keegi võiks seal rääkida ka nagu.." Rahu, ainult rahu..

Okei, sain need kirja pandud ning nüüd istun ilmselt veel mõned tunnid üleval ja viin end teiste blogijate tegemistega kurssi. :)

Nighty-nighty!

No comments:

Post a Comment