Sunday, November 15, 2015

Roma sünna

Lõpuks jõudis kätte see tore reede, mil vend Pärnu oma sünnipäeva tähistama tuli. Reedel siis perega ja laupäeval sõpradega.

Kuna ta ise aga tuli reedel otse peale tööd (külalised jõudsid ka enne teda), siis pidime me emaga toidud valmis tegema. Pole probleemi- hommikul kell kaheksa on ka tore makaronisalatit tegema hakata.

Kinkisime talle perega Paco Rabanne One Million'i, mida ta nii väga tahtis, veidi taskuraha ja Margo ostis veel igasugust ninni-nänni.

Lähemalt räägiksin laupäevasest peost.

Nimelt pidas ta seda minu ja Margo juures. Ja mis te arvate, kes jälle koristama ja kokkama pidi? Jep, it was me!

Enivei, mõtlesin, et seekord olen lõpuni välja.

Alustasime 3Kings'ist blowjobsidega. Kaks tükki per kärss, ok ju. Üks külalistest aga shotte ei tee, seega tuli mul neli blowjovsi, millest kahel vahukoor ära limpsitud. Eee, okei.

Edasi vaarikasse, ja no see oli kohutav. Seal olime lava ees ja tantsijad jagasid ka jooke, muidugi ka meile. Eriti hea see jook polnud, aga kui enne rumm, siider, tekiila ja blowjobsid all on, ega siis erilist vahet ei olnud enam.

(Not so) fun fact: üks tantsijatest kutsus mind lavale ja no ofc üritas kallis sünnipäevalaps mind siis (kaks korda) lavale lükata.

Vaarikas pidu läbi, jõudsime omadega cocosse, kus olime kuni tulede põlema panemiseni.

Ja viimane koht, kuhu me (ma esimest ja ilmselt ka viimast korda) jõudsime, oli Uku. Jep, you heard me right.

Ma tegelt ei ütleks, et see mingi kalkarite koht oleks. No muidugi, on ka selliseid, aga pooled olid noored, kes sõid ja laulsid ja hoidsid niisama meeleolu.

Ma ei tea, ma jõudsin pool üheksa koju ja kell 12 olin juba üleval. Hetkel pole kõige hullem olla, aga kui rohkem postitusi ei tule, siis see tähendab ilmselt, et ma surin maha kuskil.

No comments:

Post a Comment