Saturday, December 5, 2015

Kuusetoomine

Meil härraga on plaan see aasta kuusk tuppa tuua. Viimati oli mul see 6-aastasena, no 13 aastat siia-sinna. Igatahes matsime maha härra ja ta töökaaslase idee täna peale mu tööpäeva metsa minna. Selgituseks siis, mu tööpäev lõppeb pool tundi enne südaööd. Plaanime homme hoopis kuuske hankima minna.

Kuuse toomiseks pidime me aga toas veidi ümberkorraldusi tegema, et seda üldse kuskile panna oleks. Veidi kappe nihutada, telekas ohutult ja turvaliselt mõni meeter nihutada ja voilaa- kuusele koht olemas.

Ma tahtsin tegelikult kirjutada, sest kuna ma end tööle sättisin, siis pidi härra seda üksi tegema. Mind ajas naerma see, et ta teipis kaabli seina külge (sinna alla, liistu vms juurde) ja hiljem läks kass seda teipi närima. Ma hakkasin naerma, sest noh, oli naljakas ju.. Härra sai aga kurjaks, ala et "näri jah netikaabel läbi, siis Inga ei saa netis istuda.." Ikka torisedes, muidugi.

Siis aga avastas ta, et kappide pealt on nüüd võimalik kassil teleka juurde minna ja see sealt ümber lükata või kuidagi muud moodi härra vara lõhkuda. Siis ta seletas mulle nagu ma oleks mingi idioot: "Kuule aga äkki teeks nii, et kui kodust ära lähme, paneme toa ukse kinni. Et ta ei saaks kuuske ära närida ja üldse midagi ära lõhkuda. Ja no kassi jätaks ikka teisele poole ust." Selle all mõtles ta tegelikult, et jumal hoidku selle eest, et keegi ta TV-d näpiks. :D

Aga ma pean nüüd tööle lippama, :)

No comments:

Post a Comment