Thursday, December 17, 2015

Nothing to say

Üle pika aja saan ka mina, teist nädalat järjest öelda, et "Jess, natuke veel ja on reede." Ja no siis muidugi ei tea, millal selline asi veel juhtub.

Igatahes, tööl olid vahepeal asjad pingelised, kuid tundub, et nüüd hakkab olukord laabuma. Täna polegi sellist tunnet, et ei taha tööle minna.

No mis mul häda? Mul on armastav pere, elukaaslane ja väike neljajalgne marakratt, mul läks tööl atesteerimine lausa suurepäraselt, lisaks selgus, et aastavahetuse veedan Soomes, jõulud veedan perega- päriselt, kogu (allesjäänud) pere tuleb kokku.

Niiet kõikidele hateritele- fuck off. Teie mõjutused ei ole nii suured, need on lühiajalised. Asjad muutusid paremaks kohe, kui ma enda peas kõiges selgusele jõudsin. Kes tahab mu elust välja jalutada- palun väga, sa ilmselt ei kuulugi siia. Igatsema sind igatahes ei jääda. Ja backstabberid? Tutvustan teile Karmat.

Häälestan end nüüdsest rohkem positiivsele, sest milleks mulle vaja kogu seda negatiivsust? No tõesti.

Aa Soome tripist rääkides, härra ütles täna, et laevapiletid on kella kümneks (või poole üheteistkümneks?) ostetud, see tähendab seda, et seistmest-poole kaheksast peame juba teele asuma...

Btw, Nothingtosay oli ühe mu hea sõbranna rate kasutaja :D

No comments:

Post a Comment