Sunday, December 13, 2015

Stereogram

Tuli ükspäev vanema vennaga jutuks selline asi nagu stereogram. Googeldasin ja leidsin erinevaid pilte, kui panna otsingusse 3d dimka.

See on põhimõtteliselt selline mindfuck, et kui sa õigesti vaatad, siis sa näed seal mingit kindlat pilti ja väga selgelt.

Sellel pildil on näiteks kaamel.


Põhimõtteliselt sa pead alguses hästi lähedalt vaatama, nii, et nina on peaaegu vastu pilti/ekraani. Ja siis aeglaselt järjest kaugemale liikuma, kuni lõpuks näed 3D pilti.

Alguses ma neid ei näinud, kuid siis läksin koju ja hakkasin neid uurima ja sain vist nipi selgeks, sest terve õhtu ma istusin ja vaatasin neid pilte ja ikka imestasin, et oo kui lahe asi.

Kuna ma telefonist vaatasin, siis Margo iga kord ütles, et ma nuusutan oma telefoni.. "Mmmm.. Sony, nii hea lõhnaga.."

Ha. Ha.

See on esimene pilt, mida ma selgesti nägin ja millest aru sain. See kujutab kolme lihavõttejänest (?).


Siin on orav, tõru käes, tõruhunnik tema kõrval maas.


No neid pilte on niiiiiiii palju, kellel huvi, võib uurida.

No comments:

Post a Comment