Sunday, December 6, 2015

Avalikult kuusevargil

Nagu ma juba mainisin, siis see aasta otsustasime kuuse tuppa tuua. Also, mu ema tahtis omale ühte allameetrimeest kapile.

Esialgne plaan oli minna RMK metsa, kuid  tööl rääkisin elevusega kõigile, kuidas ma peale 13 aastat lõpuks kuuse koju toon ja ikka õiged jõulud pean. Tasus läkutada, sest ühel töökaaslasel on oma mets ja ta lubas mul sealt kaks puud varastada. Lucky me, or what?

Peaksin muidugi ära mainima, et pimedas on väga raske kuuske otsida, ometi oli kell alles pool neli. Veidi ringi müttamist ja oligi mul pisike kuusk näpu vahel ja mu härral suurem üle õla.

Töökaaslast tänatud ja shoksid üle antud, põrutasime tagasi kodu poole. Oli ju siiski vaja kuusejalg + ehteid osta. Jah, me muretsesime kuuse, kui endal polnud veel kuusejalga ja ühtki kaunistust.

Võin aga kinnitada, et 20 euro eest saab Maksimarketist piisavalt ehteid. Meie saime igatahes oma haraka jõulupuu kaunistatud.

Edit: lisaksin pildi ka, aga miskipärast mul ei õnnestu oma puud teiega jagada :(

No comments:

Post a Comment