Monday, December 7, 2015

Sõda ja torm

Nagu kõik pärnakad teavad, siis meil mõllab siin juba pikka aega torm. Tegelikult on neid vist mitu, mina tean kahte- üks oli see jaanuaritorm vol 2 ja teine oli helmi või helgi vms.

Ükspäev rääkisin emaga telefonis ja ta panen kirja meie vestluse. Ma päris täpselt ei mäleta, aga mõttest saate aru:

Mom: Kuidas sa öösel magasid?

Me: Ee.. hästi, nagu karu talvel.

Mom: Paugutamist ei kuulnud?

Me: Mis paugutamist?

Mom: No sõda on lahti, kas sa siis ei teagi veel? Poppi (koer) ei julge üldse toast välja minna ja hävitajad lendavad üle maja. Vana-Pärnus on ju sõjaväeõppused.

Nali seisneb selles, et ma elan Vana-Pärnus. ORKAAN toimus mingiaeg vanaka rannas ning ma ei ela sellest üldse kaugel, ometi ei kuulnud mina midagi. Ka päeval.

Siis ma aga mõtlesin, et meil ju nii tugev tuul ja ju ma siis olen need paugutamised selle arvele pannud.

Või ma siis olengi lihtsalt kurtide kompanii esinaine.

No comments:

Post a Comment