Tuesday, November 10, 2015

Lühilugu sellest, kuidas Margo toitu hankima läheb.

Otsustasin, et ma kodus enam süüa ei tee. Mõttetu toiduraiskamine, kui teed liiga palju ja hiljem viskad selle ära. Nüüdsest hakkame väljas söömas käima.

Kuna ma hetkel ise aga haiguslehel olen, siis käib Margo meile toitu hankimas. Andsin talle valiku:

-piiriburks
-mäkk
-hess
-Olerexi kebab

Ta valis mäki.

Inga: "Nii, korda nüüd üle, mida sa ostad."

Margo: "Üks suur lihawrapp."

Inga: "Ei, ära ütle, et suur, muidu nad annavad sulle eine, aga ma ei taha einet."

Margo: "Okei. Üks väike lihawrapp."

Inga: "Meil on pakkuda keskmine, kas soovite seda? Ütle lihtsalt, et lihawrapp."

Margo: "...okei. Üks lihawrapp ja kaks väikest wrappi.. kas tahad neid ka lihaga?"

Inga: "Need on ainult vürtsika kanaga."

Margo: "Okei. Üks lihawrapp ja kaks väikest wrappi.."

Inga: "Sa ise ei taha väikest wrappi?"

Margo: "Üks lihawrapp ja kolm väikest wrappi. Ja endale võtan Big Maci eine."

Inga: "Suure või keskmise?"

Margo: "Keskmise."

Inga: "Siis ütle, et töötajate kaardiga, saab odavamalt."

Margo: "Ei, ma ei lähe töötajate kaardiga. Ma ei tööta siin."

Inga: "No muidu maksab keskmine eine 5 euri, sellega maksab 3,30."

Margo: "Per**e, ma lähen hessi, ütlen, et mäki töötaja kaardiga Inga saadab terviseid."

No comments:

Post a Comment