Tuesday, November 10, 2015

Papu Papu

Crash on selline tore mäng, et sa ei saa lambika koha peal mängu salvestada. Seal sa saad iga mõne leveli tagant seda teha, ehk siis mingis maailmas/levelis korjad kastidest Tawna päid, et saada boonuslevelisse. 


Boonusleveli lõpus (kui sa sinna üldse jõuad, vahepeal on miljon võimalust alla kukkumiseks) on võimalik oma mäng ära salvestada.


Kõige tüütum ongi see, et sa ei saa isegi mitte peale iga levelit salvestada. Hetkel on mul selline seis, et kui ma surma saan või mängu tööle panen, siis ma pean alustama bossust.


See boss, Papu Papu, on iseenesest ülilihtne. Pead talle kolm korda kuklale hüppama, samal ajal ta saua (ja ka ta enda) eest hoides. 

Tüütu on asja juures just see, et ma ei saa edasi maailmast Rolling Stones.


Iga kord, kui ma surma saan, ma pean tegema Papu Papu leveli ära ja SIIS alles saan järgmist teha. Rolling Stones'i levelis on võimalus salvestada, aga noh, selleni peab ka jõudma. Siis ma saaks iga kord alustada just sellest maailmast (mis, olgem ausad, pole ka just kõige parem variant..).

Nii ma siis praegu mängingi pausidega, ehk saan surma- lähen suitsule. Saan surma- annan kassile süüa. Saan surma, lähen suitsule. Saan surma- lähen vetsu. Saan surma, lähen suitsule. No ja nii kuni Margo tulekuni, sest siis ta toob mu kaks pakki ära, mis kohale jõudsid. :)


No comments:

Post a Comment