Tuesday, November 3, 2015

Keep scrolling, I'm here just to complain

Mõtlesin, kas teha seda postitust või mitte, sest sõbrannaga facebookis suheldes hoiatasin teda, et ma olen väsinud ja ei viitsi kirjavahemärke kasutada. Lisaks ma olen telefonis, seega pean teksti mitu korda üle kontrollima, et õigetes kohtades oleks ikka õiged tähed.

Surfasin Aliexpressis ja mõtlesin, et homme lähen ema juurde, võtan oma uue kaardi, kinnitan selle ära ja tellin omale kõik need ilusad asjad, mis ma leidsin.

Halb idee iseenesest, kuna pean Steffile lõpuks ussirohu ära ostma, et saaks ta lõpuks loomaarsti juurde viia. Lisaks on vennal sünnipäev 11.ndal ning kindel on see, et selle alla läheb raha. Ja no olgem ausad, arvestama peab ka sellega, et järgmine kuu ma mingit palka ei looda saada.

Siis ma mõtlesin jälle sellele, et mul on 9 "vaba päeva" ja tahaks midagi teha. Mõtlesin, et võiks sushi ära proovida. Erinevate inimeste jutte arvestades olen jõudnud järeldusele, et kui esimest korda proovida, peab olems kindla peale minek, muidu arvadki, et sushi on rõve.

Aga ma ju ei saa minna normaalsesse kohta normaalset sushit proovima, sest ma olen haiguslehel ja ravin oma selga ja nohu ja köha. Ise ma sushit tegema ei hakka, sest see rikuks minu jaoks isu üldse ära.

Tulles tagasi netist tellimise juurde, siis ma vaatasin seal ka iluasju, sest no ma olla ka väidetavalt naisterahvas ja mis õige naine ma olen, kui mulle need ei meeldi.

Iluasjadega on mul aga sellised lood, et küünelakke on mul nt hääästi palju, aga need lihtsalt seisavad, kuna mäkis mul ei tohi pikki küüsi olla, lakitud küüntest rääkimata.

Ja igasuguse meikimise jaoks mul pole aega ning olgem ausad, kuhu mul nii minna? Töö jaoks ma ei hakka endale nägu pähe tegema ja kodus ma ka lolli mängima ei hakka. :D

Nii ma siis istungi kodus ja sisustan oma aega töökuulutuste sirvimisega. Oh happy life.

No comments:

Post a Comment