Tuesday, November 3, 2015

100 tõde vol 2

Idee poolest olen ma viimase nelja aastaga vanemaks ja mine tea, ehk ka targemaks saanud, seega otsustasin oma 100 tõde uuesti üle vaadata.

1. viimane jook – vesi
2. viimane telefonikõne- Margo
3. viimane sõnum – Maria
4. viimane laul, mida kuulasid – Neiu aknalaual
5. viimane kord, kui nutsid – ei meenu


KAS SA OLED KUNAGI:

6. käinud kellegagi 2 korda – jah
7. olnud suhtes petetud – jah
8. suudelnud kedagi & seda kahetsenud – ei
9. kaotanud kellegi erilise – jah10. olnud depressioonis – jah
11. olnud täis ja oksendanud – jah

  
JÄRJESTA 3 LEMMIKVÄRVI:

12. kollane
13.  sinine
14. must

EELMISEL AASTAL SA(aasta 2014):


15. said uusi sõpru –jah
16. läksid kellegist lahku – jah
17. naersid seni kuni nutsid -  jah
18. kohtusid kellegagi, kes sind muutis – jah
19. leidsid, kes su tõelised sõbrad on – jah
20. leidsid, et keegi rääkis sinust -  jah
21. suudlesid kedagi oma Orkuti sõbralistist – hahaha, hea küsimus. Orkut on kinni, ma ei saa kontrollida. :D

ÜLDINE:

22. kui mitut inimest oma Facebooki sõbralistist tead ka päriselus – kõiki
23. armastad oma perekonda – jah
24. kas sul on lemmikloomi -  jah, kiisupreili
25. kas sa tahad oma nime muuta –  enam nii väga ei taha
26. mida sa tegid oma eelmise sünnipäeva jaoks – kutsusin külalised, koristasin, tegin süüa
27. mis kell sa täna üles ärkasid – 9'st
28. mida sa tegid täna südaööl – ilmselt magasin
29. nimeta midagi, mida sa EI JÕUA ära oodata – Türgi reisi
30. viimane kord kui oma ema nägid – eile, kui ta mul külas käis
31. mis on üks asi, mida sa sooviksid oma elus muuta – rohkem positiivsust, vähem negatiivsust
32. mida sa praegu kuulad – taustamüraks on see, et vennanaine kasutab tolmuimejat
33. kas sa oled kunagi rääkinud inimesega kelle nimi on Tom – jah
 34. mis käib sulle praegu närvidele – ei tule midagi pähe nii lambist
35. kõige külastatuim netilehekülg -  endiselt facebook
36. kus sa praegu olla tahad – siin, kus ma praegu olen :)
37. hüüdnimed – Inx
38. suhte staatus -  hõivatud

39. tähtkuju – kalad
40. mees või naine – naine
41. silmade värv – tumepruun
42. kaal - 55+
43. telefoninumber – 12345678
44. juuksevärv – punakas
45. pikad või lühikesed -  pikad
46. pikkus - 168
47. kas sulle meeldib keegi(romantiliselt) – ilmselt küll
48. mis sulle enda puhul meeldib – silmad, juuksed
49. augustused -  kõrvad
50. tätoveeringud – pole
51. paremakäeline või vasakukäeline -  parema
52. esimene opp – endiselt pole 
53. esimene augustamine – kõrvad
54. kõige esimene parim sõber – Moonika
55. kõige esimene poiss-sõber – Andres
56. mis on su lemmik raamat – pole
57. kes on su praegune parim sõber on-  pole
58. esimene armumine – ei mäleta

PRAEGUSEL HETKEL:

59. sööd – vinegrett
60. jood – ei
61. kavatsed teha – Maria püsti peksta ja temaga poodi minna ning siis filmi vaatama hakata (Tomorrowland)
62. kuulad – midagi
63. ootad - kõik ootan ära

SINU TULEVIK:


64. tahad lapsi saada – jah
65. tahad abielluda – pole oluline
66. karjäär –  blank

MIS ON PAREM:

67. huuled või silmad – silmad
68. kallistused või suudlused – kallistused
69. pikem või lühem – pikem

70. vanem või noorem – vanem
71. romantiline või spontaanne – spontaanne 
72. ilus kõht või ilusad käed – käed
73. hooliv või lärmakas – hooliv
74. kohting või suhe – suhe
75. pahanduste otsija või kahtleja – troublemaker

KAS SA OLED KUNAGI:

76. suudelnud võõrast – ei
77. joonud kanget alkoholi -  jah
78. kaotanud kontaktläätsed/prillid -  jah, prillid
79. seksinud esimesel kohtingul - ei
80. murdnud kellegi südame -  jah
81. olnud murtud südamega -  jah
82. olnud arreteeritud – ei
83. andnud kellelegi korvi - jah
84. nutnud kui keegi suri – ikka veel nutan
85. armunud sõpra – ei

KAS SA USUD:

86. endasse -  there's hope! :D
87. imedesse – ei
88. armumisse esimesel kohtumisel -  ei

89. taevasse – isa võiks ju seal olla :)
90. Jõuluvanasse – ei
91. suudlusesse esimesel kohtingul – ei
92. inglitesse – ei

VASTA AUSALT:

93. on sul kunagi olnud korraga rohkem kui 1 poiss – ei
95. kas sa laulsid täna – jah

94. oled sa teinud midagi keelatut –  jah
96. oled sa kedagi petnud(suhtes)-  jah
97. kui sa suudaksid minna ajas tagasi, siis kui kaugele sa läheksid ja miks -  13.04.2014, keelaks oma isal majast väljuda.

98. kui sa saaksid valida ühe päeva eelmisest aastast ja selle uuesti läbi elada, siis mis päev see oleks – 01.01.2015
99. kas sa kardad kellessegi teisse armuda – ei
100. postitad selle kui oma 100 tõde – no ilmselt küll :D



Mis ma selle kohta oskan öelda, sugu pole mul muutunud, silmad on endiselt pruunid ja tähtkuju pole ka muutunud. 

Küll aga on muutumatud osad asjad, mis olid juba siis. No ka praegu olen ma näiteks suhtes, muusikamaitse on mul sama, lemmikloom on mul ka (kahjuks suri papagoi juba ammu ära, nüüd mul kiisupreili kodus). Samas sain ma ka eelmine aasta teada, kes on mu tõelised sõbrad ja kes löövad noa selga, olin eelmine aasta suhtes petetud ja lõpetasin suhte. 

Mingi muster siin igatahes sees on :D

No comments:

Post a Comment