Wednesday, November 4, 2015

Confused

Okei, teeme lühidalt. Enne masetsesin ja otsustasin tuju online-shopinguga parandada. Valisin asjad välja ja kui maksmiseks läks, oli mul vaja internetipanga koode. Otsustasin need aga üles kirjutada ja selleks oli mul vaja märkmikku. Seda otsides avastasin, millises seapesas ma elan ja hakkasin koristama. Ja andsin kassile süüa. Ja mängisin kassiga. Ja siis koristades leidsin märkmiku, kirjutasin koodid üles ja jätkasin shopingut, nagu midagi poleks juhtunud. Is this normal?



Also, ma tahtsin arvutis järgmist lugu panna ja sattusin segadusse, et kust see kuradima muusika tuleb? BSplayer on end ära peitnud, ometigi muusika mängib.



Also2, ma tahtsin seda sissekannet üle lugeda ja avastasin, et olen mingi muu kasutajaga sisse loginud, kus üldse polegi blogi. Okei. Khm, weird.

Kokkuvõtteks süüdistan arvutit, milles ma praegu olen, kuna ma pole selle klaviatuuriga harjunud ja ma ei oska sellega kirjutada. Thank you for your attention. Side lõpp.

No comments:

Post a Comment