Monday, November 2, 2015

Kaks ja pool nädalat ehk kuradi kass!

Oleme nüüdseks juba paar nädalat kassiomanikud ning siin on mõned tähelepanekud:

-Lähed vetsu, kass kräunub uksetaga.

-Lähed voodisse, kass kräunub teises toa otsas.

-Öösel keerad voodis külge, kass avastab su varbad ja muidugi on see tema mänguasjadest parem. (Kui teda keelad- ta hakkab kräunuma)

-Kassil on kõht tühi (ta kräunub!) ja ta seisab oma toidumolli juures, paned talle süüa. Selle hävitab ta loetud minutitega ja lõpetades jääb sind vaatama ilmega, mis küsib, kas ms kavatsen talle süüa ka anda või mitte.

-Akna juures lendab kärbes ja sa palud jumalat, et ta kardinatesse kinni ei hüppaks.

-Õhtul üliväsinuna hakkad magama sättima, kuid selle unistuse võid maha matta, sest siis toimuvad meil jooksumaratonid ühest toast teise.

Lood on ühesõnaga sellised, et Margo tegi ettepaneku kassi nimi ära vahetada. "Paneme ta nimeks Psühho, lühidalt siis Psühh." 

Vahepeal mainin ära, et ta sai kärbse kätte ja loomulikult kaasnes sellega kardina ära tõmbamine.

Kuna ma aga haige seljaga olen siis ma olen nagu pff whatever, I don't care. Tegelikult on mul lihtsalt valus püsti tõusta ja liikuda ja üldse midagi teha. :(

No comments:

Post a Comment