Wednesday, October 28, 2015

Sedsamust et.. läheks Türki vä?

Toredad lapsed nagu me oleme, panime pead kokku et oma emale midagi kinkida- ega ta iga päev 25+ ei saa ju. Mõtlesime, kas osta prillid, uus telefon või kohviveski.

Siis saatis vend mulle naljaga cherryst lingi ja mõtlesime, et why not, mina ega ema pole kuskil kaugel käinud, Roman pole ka Rootsist kaugemale saanud, teeme siis ära.

Kallis venna siis uuris ja avastas, et see pakkumine sai läbi. Ütlesin Margole ka, et sorry, seekord jääb ära.

Siis selgus, et see pakkumine ikka kehtib veel :D ja Roman hakkas asju ajama. Täna tulin koju ja teavitasin Margot, et tal on nii suurepärane naine ja et me lähme kevadel Türki. Wuhuuu!


Ilmad pidid ka sellel ajal juba normaalsed olema, temperatuur 23+ ja vesi veidi alla 20 kraadi, aga see pidigi Põhjamaalt tulnud turistidele sobiv karastus olema. :D Kindel olen ma selles, et ujumata mul ei jää. Olen ennegi maininud, et tulgu või vihma- meie Romaniga lähme ikka vette.

Nüüd siis polegi muud kui pass ära teha, puhkusesoovid esitada ja märtsi ootama jääda.

Enne seda võiks muidugi emale ka öelda, et kevadel on minek. :)

No comments:

Post a Comment