Friday, November 6, 2015

I need help!!!

Kunagi ma mõtlesin, et kuidas saavad inimesed minna poodi ja lihtsalt kogu oma palga nt riietele ja muule nodile laiaks lüüa. Tänase päeva seisuga ma saan neist aru.

Ma istun juba mitmendat päeva kodus, mul pole midagi teha (kassiga ei saa ka koguaeg mängida, ta ju magab vahepeal), ja nii ma siis surfangi.. netipoodides.


Yes, I can. Ehk siis täna otsustasin kokku arvutada summa, mille ma olen suutnud KAHE PÄEVAGA (!!!) netis ära raisata ja selle siia üles panna, kuna ehk hakkab endal ka piinlik, kui tean, et keegi seda näeb. Kuna ega ma muidu ei käi ringi ja ütle Margole, palju ma raisanud olen, või ei helista emale ega vennale, et kuule jou, nüüd on lood nii, et ma raiskasin sellise summa ära.

Ok, to the point. Täpselt kahe päevaga olen ma netist asju tellides raisanud ära 125 euri sentidega, sellele lisanduvad veel toidupoe, apteegi ja loomakliiniku külastused.


Ma ükspäev ütlesin Margole, et ta peab Soome tööle minema, et ma saaks kodus istuda ja endale hunnikute viisi asju kokku osta, aga ta ei arvanud sellest mõttest midagi, niu.

Ühesõnaga on lood sellised, et ma pean oma internetipanga koodid ära põletama, et ma enam ühtegi makset sooritada ei saaks. 

Gosh, I need a better job.

No comments:

Post a Comment